Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor)


Anunt de participare numarul 135650/19.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINAGEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA GHEORGHITA, Tel. +40 212522594, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie si Geoecologie Marina - GEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dmitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Ion Gabriel, Tel. +40 212522594, In atentia: Ion Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie si Geoecologie Marina - GEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dmitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Florentina, Tel. +40 212522594, In atentia: Gheorghita Florentina, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie si Geoecologie Marina - GEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dmitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 212522594, In atentia: Panin Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si ingineresti
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea de dezvoltare Sud-Est, Romania
Regiunea de Planificare Centru-Nord si Nord-Est, Bulgaria
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sistem integrat de detectie pentru avertizare/alarmare in timp real la geohazarde marine
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem la cheie - Pachet I, format din:
1. Retea de statii marine, automate de detectie, cu comunicare in timp real - 5 statii
2. Retea costiera de monitorizare seismica - 3 sisteme
3. Retea de extensometre mecanice si seismografe pentru miscari puternice - 5 seismometre si 5 extensometre
4. Asistenta pentru adaptarea si implementarea solutiei software de management a evenimentelor produse de hazardul marin, inclusiv software-ul - 1 software
Sistem la cheie - Pachet II, format din:
1. Seismometre marine de fund (OBS) si Sistem de achizitie seismica marina - 7 sisteme
Valoarea estimata fara TVA: 4, 267, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Sistem la cheie - Pachet I: 47960 EuroSistem la cheie - Pachet II: 37380 EuroModul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura : instrument de garantare emis in conditiile legii care se va depune in original, pentru o perioada de 60 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine, in conformitate cu prevederile art.2781 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorului economic in cauza, din garantia de participare, urmatoarele sume: 1. Sistem la cheie ? Pachet I: 1998 Euro2. Sistem la cheie ? Pachet II: 1945 EuroIn masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta din garanta de participare, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii instantei de judecata. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala ? ERDF pentru Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 ? MIS-ETC Code: 641
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
2. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrative-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile previzute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6. Certificat de participare cu oferta independenta - Formular nr.17
7. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006
Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
1. Gheorghe Oaie - Director General
2. Ana Olteanu - Director Economic
3. Nicolae Panin - Coordonator Tehnic
4. Aurica Spirache - Birou Investitii si Achizitii Publice
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.Ofertantii care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in limba engleza sau in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba engleza, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba engleza. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala unde are sediul operatorul economic cu mentiuni privind obiectul de activitate, falimentul, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, abateri, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
In cazul in care ofertantul declarat castigator a depus certificatul constatator in copie lizibila trebuie sa depuna acest document in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activittaii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare, valabile la data deschiderii ofertelor, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
Documentele vor fi prezentate in limba engleza sau in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba engleza, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba engleza.
Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Gheorghe Oaie, Director General
Ana Olteanu, Director Economic
Nicolae Panin, Coordonator Tehnic
Aurica Spirache, Birou Investitii si Achizitii Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil valabil la data depunerii ofertelor, vizat si inregistrat de organele competente (31.12.2010 sau 31.12.2011, dupa caz) ? copie certificata
b) Balanta de verificare la data de 31.03.2012, semnata si stampilata de persoanele autorizate
c) Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de: Sistem la cheie ? Pachet I: 2.398.000 Euro, respective Sistem la cheie ? Pachet II: 1.869.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 5 aniLivrarile trebuie sa fie de complexitate similara si valoare cel putin egala celor propuse in oferta. Pentru fiecare dintre livrarile incluse in Lista, se vor anexa:
- copii legalizzate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale/ certificate de receptie finala semnate si stampilata de beneficiarul final.- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documentul constatator din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului de furnizare
2. Fisa de informatii privind experienta similara3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Declaratie ref la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
5. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Romania, Bucuresti, str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, experti cooptati, un imputernicit al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala ? ERDF pentru Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 ? MIS-ETC Code: 641
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Acordul de asociere va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea se va legaliza.Ofertantul castigator va incheia contractul de furnizare cu fiecare partener/beneficiar in parte conform Tabelului IV.1.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordarea avansului de 10% din valoarea contractului de furnizare se face numai pe baza unei scrisori de garantie bancara de returnare a avansului.In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, departajarea acestora se va face prin solicitarea de catre autoritatea contractanta a reofertarii in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Tel. +40 212522594, Email: [email protected], Fax: +40 212522594
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer