Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare echipamente IT (DOCUMENTATIA SE GASESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT)


Anunt de participare numarul 9884/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare echipamente IT (DOCUMENTATIA SE GASESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANCPI si unitatile subordonate.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente IT: servere, statii grafice, statii de lucru, sisteme de copiere, printare si scanare, faxuri multifinctionale, copiatoare, sistem stocare SAN, notebook-uri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30260000-9 - Servere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30213100-6-Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1.2.3.4-servere: 67 sisteme, 6 buc, Lot5-146buc, 650buc, Lot6-43buc, Lot7-305buc, Lot9-45buc, Lot10-50buc, Lot11-1 sistem. VEZI DESCRIEREA DETALIATA PE LOTURI.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.particip.: L1-42.000, L2-20.500, L3-30.000, L4-6.400, L5-87.000, L6-86.500, L7-45.000, L8-16.000, L9-8.000, L10-5.000, L11-35.500.Garant.buna executie: 10%din val.contract-TVA/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata se va face cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea; b)Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181;c)Imputernicire legala pentru semnatarul ofertei;d)Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Scrisoare de bonitate;b)Bilant contabil la 31.12.2006; c)Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006): L1-1.100.000, L2-550.000, L3-800.000, L4-200.000, L5-2.300.000, L6-2.200.000, L7-1.200.000, L8-400.000, L9-200.000, L10-130.000, L11-950.000 (VALORILE SUNT IN EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor livrari de produse;b)Autorizare livrare produse;c)Recomandari;d)Informatii personal tehnic de specialitate;e)Declaratie privind timpii de interventie;f)Capabilitati de performanta LOT 2;g)Informatii subcontractanti;h)Informatii asociati;i)ISO 9001;j)ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintele minime obligatorii, vor fi asigurate conform specificatiilor de la pct.IV.4.)din Documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
245350/10.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S17-019568 din 25.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2007 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2007 10:00
Locul: Sediul ANCPI, et.1, sala 3(sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE GASESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT SI POATE FI DESCARCATA GRATUIT!!!!!!!
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3104642, Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, cam.35, et.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.315.25.20, Email: [email protected], Fax: 315.25.20, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer