Licitatie Publica - Contract furnizare Echipamente medicale
Anunt de participare numarul 127424/03.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Marc Andrei Rosin, Tel. 031.425.12.31, Email: [email protected], Fax: 021/3191779, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare Echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Centrelor de Transfuzie Sanguina judetene si al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde Echipamente medicale utilizate in transfuzia sanguina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 cuprinde Centrifuga pentru prepararea derivatelor sanguine - 7 buc.
Lotul 2 cuprinde Agitator / limitator de recoltare a sangelui - 28 buc.
Lotul 3 cuprinde Agitator de trombocite - 10 buc.
Lotul 4 cuprinde Sudeuse - 20 buc.
Lotul 5 cuprinde Sistem automat de procesare si citire a microplacilor de tip EIA/ ELISA - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 954, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1= 9.940, 00ron; Lot2= 1.820, 00ron;Lot3= 740, 00ron; Lot4= 2.008, 00ron; Lot5= 5.040, 00ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea- valabila la data deschiderii ofertelor.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura.
3. Declaratie privind inexistenta starii de faliment valabila la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat eliberat D.G.F.P ? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ?copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
5. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ? copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Certificat constatator emis de ONRC, nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ? copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C(CUI) ? copie lizibila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2009 si 31.12.2010), vizatDGFP- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
2.Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare a ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului
2. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in vederea asigurarii suportului tehnic necesar utilizarii produselor ofertate.
3. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, insotita dedocumentele ce atesta indeplinirea acestor contracte (document constatator final) in ultimii 3 ani - formularul nr.5Standarde de asigurare a calitatii
1. Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca ofertantul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu sistemul ISO 9001 sau echivalent, sau, adeverinta ca ofertantul este in curs de acreditare ? copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantare - Bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.106-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala: Str. C.Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel. 031/425.12.31, Fax: 021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 21:01