Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare ecusoane textile brodate


Anunt de participare numarul 143611/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str.Drumul Industriilor nr.81, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA ISTINIE, Tel. +40 251485935, In atentia: STEFANIA ISTINIE, Email: [email protected], Fax: +40 251485935, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare ecusoane textile brodate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 02316, Str. Drumul Industriilor, nr. 81, Craiova, Jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 807, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform calendarului estimativ, anexa la prezenta documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza achizitionarea de ecusoane brodate nominale (padure si desert), ecusoane brodate ROMANIA (padure si desert), ecusoane brodate pentru maneca (tricolor) si ecusoane brodate pentru maneca cu denumirea detasamentului/institutiei. Pentru a permite operatorilor economici sa-si intocmeasca ofertele, autoritatea contractanta a anexat la caietul de sarcini specificatiile tehnice ale produselor, precum si 2 fise de obiect pentru ecusoanele brodate pentru maneca cu denumirea detasamentului/institutiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39561132-6 - Ecusoane textile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona ecusoane in cantitatile incrise in Anexa privind loturile.1 si 24500 bucati ecusoane brodate nominale
1 si 3500 bucati ecusoane brodate ROMANIA
1 si 29000 bucati ecusoane brodate pentru maneca (tricolor)
1 si 29000 bucati ecusoane brodate pentru maneca cu denumirea detasamentului/institutiei
Valoarea estimata fara TVA: 807, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea: 2% din valoarea estimata a fiecarui lot. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - scrisoare de garantie bancara in original, in favoarea autoritatii contractante sau un instrument de garantare emis in conditiile legii. In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 (Formularul F2).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO14TREZ2915005XXX000147 deschis la Trezoreria Craiova. Pentru IMM, garantia de participare/buna executie- 50% din valoarea solicitata, ofertantii completand in acest sens, DECLARATIA privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care un ofertant isi retrage sau modifica oferta in perioada de valabilitate a acesteia (dupa data deschiderii ofertelor), atunci ofertantul respectiv pierde garant de particip la procedura de achizitie si este exclus din procedura de achizitie.Ofertantul care depune o oferta la o alta adresa decat cea indicata anterior sau dupa data si ora limita de depunere a ofertelor se considera ca a prezentat o oferta intarziata, drept pentru care, in conditiile art. 33 alin. 3 lit. a din HG 925/2006, oferta prezentata este declarata respinsa.Perioada de valabilitate a garantiei de participare poate fi prelungita la cererea autoritatii contractante.Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare.Contestatorului caruia i-a fost respinsa o eventuala contestatie ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform art. 278, indice 1 din OUG 34/2006. Se va constitui in suma de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare, in termen de 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului. Modalitatea de constituire - in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va efectua prin ordin de plata in termen de 30 de zile de la efectuarea receptiei produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In baza H.G. 445/10.04.2003, pana la incheierea acordului cadru, furniz va face dovada obtinerii codului de agent economic in cadrul Sis.Codif. NATO, acordat de Biroul National de Codif al Romaniei.BNC este situat in Bdul Iuliu Maniu nr.7-9, Bucuresti, tel.021/410.78.80, int.219, col. Ion Costache.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Declaratii privind eligibilitatea:
Cerinta obligatorie
1. prezentare Declaratie privind eligibilitatea referitoare la respectarea art. 46 si 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul F3 din sectiunea Formulare.
Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere.
B Documente privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Cerinte obligatorii: prezentarea urmatoarelor documente :1. Declaratie pe propria raspundere , referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu FormularulF 4 din sectiunea Formulare
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip, eliberate de autoritatile competente din tara de origine sau in tara in care este stabilit)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
a. pentru candidatii din tara
- Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
b. pentru candidatii din alta tara
- Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la aliniatul 2 lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul F 13.
4. prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire sunt Rucsanda Adrian, Breazu iulian, Istinie Stefania, Tirla Stefan, Tanasoiu Ilie, Curiman Simona, Buica Daniel.
Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi scanate si depuse prin intermediul SEAP, cu mentiunea ca, la solicitarea autoritatii contractante, pe timpul evaluarii ofertelor, acestea sa poata fi prezentate in original (cele emise de catre ofertant), xerocopiilegalizate sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Pentru a fi valabile, certificatele si documentele solicitate, trebuie sa fie in termenul devalabilitate la data depunerii ofertei.
Cerinte obligatorii de calificare :
1.prezentarea documentelor solicitate mai sus pentru indeplinirea criteriului de calificare aplicat ;2.ofertantii sa respecte prevederile art. 46 si art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
3.ofertantii sa nu se afle in niciuna din situatiile prezentate la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006. Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: *prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca:
- obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi scanate si depuse prin intermediul SEAP, cu mentiunea ca, la solicitarea autoritatii contractante, pe timpul evaluarii ofertelor, acestea sa poata fi prezentate in original, xerocopiilegalizate sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Cerinte obligatorii de calificare:
1.prezentarea documentelor solicitate mai sus pentru ineplinirea criteriului de calificare aplicat;2.obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie ;
3.in certificatul constatator nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si ofertantul roman in tara in care ofertantul strain este rezident.
Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi scanate si depuse prin intermediul SEAP, cu mentiunea ca, la solicitarea autoritatii contractante, pe timpul evaluarii ofertelor, acestea sa poata fi prezentate in original (cele emise de catre ofertant), xerocopiilegalizate sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
Pentru documentele emise intr-o limba straina se vor prezenta traduceri efectuate de un traducator autorizat prezentand, in acest sens, traducerea legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Prezentarea Fisei de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul F 6, din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Nivelul minim solicitat: in conformitate cu prevederile art. 9. lit. b din HG. nr 925/2006 - conform anexei B -Informatii privind loturile, (pentru Lot nr. 1 - de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent - 100000 lei; Lot nr. 2 - de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent - 160000 lei; Lot nr. 3 - de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent - 300000 lei).Documentul solicitat la aceasta sectiune va fi scanat si depus prin intermediul SEAP.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare :1.Prezentarea documentului mai sus mentionat. Nivelul minim solicitat: in conformitate cu prevederile art. 9. lit. b din HG. nr 925/2006 - conform anexei B -Informatii privind loturile, (pentru Lot nr. 1 - de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent - 100000 lei; Lot nr. 2 - de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent - 160000 lei; Lot nr. 3 - de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent - 300000 lei).Documentul solicitat la aceasta sectiune va fi scanat si depus prin intermediul SEAP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (conform Formularul F 7 din sectiunea Formulare); in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat. Se va prezenta minim 1 (unu) document/certificat/recomandare emis/a sau contrasemnat/a de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Pentru operatorii economici infiintati dupa anul 2010, se vor prezenta documente incepand cu perioada demararii activitatii comerciale. In situatia in care operatorul economic nu este in masura sa obtina aceste confirmari, se aplica prevederile art. 188, alin. 1 lit. a.
Prezentarea a cel putin 1 (unu) document/contract, etc din care sa rezulte livrarea bunurilor materiale catre beneficiarii prezentati in lista cu principalele livrari de produse din ultimii trei ani care sa contina valoarea contractelor, perioade de livrare, etc.Pentru operatorii economici infiintati dupa anul 2010, se vor prezenta documente incepand cu perioada demararii activitatii comerciale.
Certificate sau alte documente (certificate tip CE, rapoarte de incercare, etc.) emise de organisme abilitate neutre, care sa ateste conformitatea produselor cu prevederile din specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Mostre din produsele oferite, conform precizarilor din Caietul de sarcini, mostre care trebuie sa indeplineasca toate cerintele specificatiilor tehnice. Mostrele de produs se depun la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele vor fi ambalate si sigilate in colete corespunzatoare pe care vor fi inscriptionate datele de identificare ale operatorului economic, precum si adresa autoritatii contractante, cu mentiunea "COLET MOSTRE".
Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2008 sau echivalent) la nivelul propriei societati. Autoritatea contractanta accepta certificate privind implementarea sistemului de management al calitatii la ofertant emise pentrusectorul de activitate cu care acesta contribuie la indeplinirea contractului, valabile cel putin pana la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, pentru operatorii economici cu activitate comerciala de minim 3 ani. Pentru operatorii economici infiintati dupa anul 2010, se vor prezenta documente incepand cu perioada demararii activitatii comerciale.Prezentarea a cel putin 1 (unu)document/contract din care sa rezulte livrarea bunurilor materiale catre beneficiarii prezentati in lista cu principalele livrari de produse din ultimii trei ani - pentru operatorii economici cu o vechime de minim 3 ani), sau prezentarea de documente/contracte din care sa rezulte livrarea bunurilor materiale catre beneficiarii prezentati in lista cu principalele livrari de produse din momentul inceperii activitatii comerciale - pentru operatorii economici cu o vechime mai mica de 3 ani.prezentarea de certificate sau alte documente (certificate tip CE, rapoarte de incercare, etc.) emise de organisme abilitate neutre (care nu apartin ofertantului, furnizorului de materii prime sau producatorului) care sa ateste conformitatea produselor cu prevederile din specificatiile tehnice din caietul de sarcini.prezentarea mostrelor de produs, conform precizarilor din caietul de sarcini.Cerinta minima ? ofertantul are implementat sistemul de management, la data limita dedepunere a ofertei, certificatul fiind in perioada de valabilitate .Documentele solicitate la aceasta sectiune va fi scanat si depus prin intermediul SEAP, cu mentiunea ca, la solicitarea autoritatii contractante, pe timpul evaluarii ofertelor, aceste sa poata fi prezentate in original, xerocopiilegalizate sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Se executa intr-o singura runda. Licitatia electronica va incepe la cel putin 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.-Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in sistem (online) si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.-Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile.-Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala pe fiecare lot (pretul in lei, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?). Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor) ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice (fara pas de licitare, fara limite ale valorilor pana la care preturile pot fi imbunatatite). In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.-In orice moment, in cursul desfasurarii licitatiei electronice, se vor pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament, precum si informatii referitoare la pretul cel mai mic. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea si numarul ofertantilor .-Informatii relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice de licitatie electronica ce se va desfasura intr-o singura runda, la momentul finalizariise obtin de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro) .La etapa finala acestei faze, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele de pret se vor face pe fiecare lot in parte si nu se va depasi valoarea estimata de autoritatea contractanta, astfel: ecuson brodat nominal - 5 (cinci) lei/buc, ecuson ROMANIA - 5(cinci) lei/buc (pentru lot nr. 1), ecuson brodat pentru maneca (tricolor)- 8 (opt) lei/buc (pentru lot nr. 2), ecuson brodat pentru maneca cu denumirea detasamentului/institutiei - 15 lei/buc (pentru lot nr. 3).In ceea ce priveste licitatia electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vor trimite solicitari ofertantilor clasificati pe primul loc de a imbunatati oferta (prin completarea unui nou formular de oferta - propunere financiara- care sa contina un pret mai mic decat cel oferit anterior, la finalul rundei de licitatie electronica). Daca pe parcursul licitatiei electronice se constata imbunatatirea ofertei si se modifica clasamentul, in sensul ca se modifica ocupantul locului 1, licitatia electronica se prelungeste automat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele pentru exercitarea cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea militara 02316 Craiova
Adresa postala: str, Drumul Industriilor, nr 81, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Tel. +40 251485935, Email: [email protected], Fax: +40 251485935, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer