Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 133341/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 3015003044/ +40 3015003315/+40 3015003011, In atentia: Violeta IVANCIOVICI, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 3015003066, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caietului de sarcini. Tiganesti
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 21, 810, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
73.552, 5 MWh, din care: - energie de medie tensiune: 55.211, 6 MWh
- energie de joasa tensiune: 18.340, 9 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 21, 810, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 220.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 100 zile de la data deschiderii ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: va fi orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, cu respectarea urmatoarelor cerinte: - sa fie irevocabila;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei: neconditionat.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Cuantumul garantiei de participare care se va retine in conditiile art.278.1 din OUG nr.34/2006, va fi: 9.741 lei. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.12 din sectiunea Formulare si Modele.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, pe baza facturii furnizorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006;
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006;
3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010;
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006.Pt. oferta comuna documentele solicitate vor fi prezentate de toti membrii grupului. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.2.Licenta de furnizare energie electrica emisa de ANRE, insotita de conditiile asociate acesteia.Pt. oferta comuna, documentele solicitate vor fi prezentate de toti membrii grupului pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant.
2.Declaratie pe proprie raspundere privind media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
2.Cel putin o recomandare din partea unor clienti/beneficiari pentru contracte similare indeplinite.
Certificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda cu dutata de 1(una) zi.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Procesul de reofertare se va referi numai la pretul pentru energie electrica de medie tensiune, unde elementul variabil va fi pretul pentru consumul incadrat in intervalele de consum (Pcmt), pastrandu-se constante toate celelalte elemente care compun acest pret, precum si raportul intre pretul pentru mediesi cel pentru joasa tensiune.Pentru obtinerea pretului global modificat, necesar pentru reofertare in cadrul rundei de licitatie electronica, se va folosi formula: Pg=Pcmt*(0.69+0.31*kmj)*(1+Ksc+Knc).Ofertantul castigator va prezenta la sediul autoritatii contractante formularul de oferta completat cu pretul final, semnat de reprezentantul legal al ofertantului, in termen de doua zile lucratoare de la sfarsitul rundei de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, sos. Oltenitei, nr.103, sector 4.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
PRETUL SI MODALITATEA DE PLATAa) Pretul ofertat (pretul final de livrare la locul de consum) va avea un tarif unic pentru toate locurile de consumsi va include pret de furnizare energie electrica (pretul propriu de livrare al furnizorului); costuri cu certificate verzi; tarif introducere retea TG; tarif extragere retea TL;tarif administrare piata; tarif servicii sistem; tarif de transport; tarif distributie; taxa de cogenerare.Pretul pentru energie electrica va include obligatoriu costurile cu dezechilibreleb) Pretul de livrare (pretul propriu de livrare al producatorului) energie electrica ramane ferm si nemodificabil pe toata perioada acordului-cadru, conform propunerii financiare, cu exceptia cazului in care ajustarea pretului e datorata intrarii in vigoare a unor prevederi legale aplicabile.c) Plata facturii va fi scadenta la minim 30 zile de la primirea acesteia de catre consumator.d)Factura pentru energia consumata se emite lunar, aferent consumului efectiv masurat din luna precedenta, fara avans si fara garantii. Pe durata de derulare a contractului, furnizorul va pune la dispozitia beneficiarului persoane de contact pentru fiecare zona de distributie.STRUCTURA ENERGIEI ELECTRICE FURNIZATEOfertantul va prezenta structura energiei electrice furnizate prin evidentierea ponderii fiecarui tip de energie in total energie furnizata (valoric si procentual), respectiv: energie termoelectrica, energie hidroelectrica, energie nucleara, energie eoliana, etc.INFORMATII SUPLIMENTARE DESPRE LICITATIA ELECTRONICAIn formula: Pg=Pcmt*(0.69+0.31*kmj)*(1+Ksc+Knc), kmj = Pcjt/ PcmtKsc=Psc/Pc
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer