Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare FAINA ALBA, OREZ, MALAI


Anunt de participare numarul 140708/23.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICA
Adresa postala: STR. DELFINULUI NR.1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA MARTIN, Tel. +40 241752785, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241752785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare FAINA ALBA, OREZ, MALAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina sociala ? Mangalia, str. Negru-Voda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare faina alba, orez, malai, pentru crese, camin batrani, cantina sociala, ajutoare pensionariValoarea estimata a procedurii, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 189744.00 lei, fara T.V.A. si reprezinta valoarea estimata pentru perioada 01.01.2013 ? 30.04.2013.? Pentru Crese, Caminul de batrani, Cantina Sociala, livrarile se vor efectua de regula de doua ori pe luna sau ori de cate ori intervin modificari ale necesitatilor, cantitatile cuprinse in fiecare comanda variind in functie de numarul de persoane/copii pe perioada si de sezon.
Comenzile sunt date de reprezentantul autorizat al punctelor de desfacere al beneficiarului, de regula cu 48 ore inainte.? Ajutoarele pentru pensionari se vor livra de regula o data pe luna.
Livrarea se face in baza comenzilor ferme date de reprezentantul autorizat al beneficiarului, de regula cu 48 ore inainte, astfel incatsa se asigure distribuirea produselor in perioada stabilita.
In cazul in care din anumite motive se modifica perioadele de distributie se anunta furnizorul cu cel putin 7 zile inainte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15611000-4 - Orez decorticat (Rev.2)
15612100-2-Faina de grau (Rev.2)
15612210-6-Faina de porumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Faina alba: 14504 kgLot 2: Orez: 18960 KgLot 3: Malai: 14280 Kg
Valoarea estimata fara TVA: 189, 744RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DaPerioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica minim 90 zile de la data limita de primire a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata fara TVA a lotului/loturilor pentru care se depune oferta, respectiv: 653leipentru lotul nr. 1 Faina alba;1337leipentru lotul 2 ? Orez;857leipentrulotul 3 ? Malai, In cazul IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. In acest sens, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, (FORMULAR NR. 3) din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din HG 925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin Ordin de Plata (cont RO 50TREZ2335006XXX000814 ? Trezoreria Mangalia, cod fiscal 15073094) sau cu numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completariel ulterioare si art. 2781 din OUG 34/2006In cazul in care garantia de participare este constituita in cuantum de 50% si nu este insotita de declaratia privind incadrarea in IMM (Formular nr. 3), oferta va fi respinsa conform art. 33 alin (3) din H.G. 925/2006Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare pana ladata deschiderii ofertelor atrage dupa sine respingerea ofertei conform art. 33 alin (3) din H.G. 925/2006.La garatia de participare se va lua ca referinta echivalenta leu/alta valuta data de 06.12.2012 DACuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din pretul contractului fara TVAsi poate fi constituita in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1), alin. (2) sau alin. (3). din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevederile art. 91 si 92 din HGR 925/2006. Eliberarea garantiei de buna executie se realizeaza in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract ( de la data semnarii procesului verbal de receptiea produsului care face obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale).Constituirea garantiei de buna executie este o obligatie a contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente :
1.Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULAR NR. 12 A. ? daca este cazul, documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator.2.Declaratia privind neincadrarea in prevererile art. 181 din OUG 34/2006, conform FORMULAR NR. 12 B. 2006 - daca este cazul, documentul va fi prezentat si de tertul sustinator. Acesta nu trebuie sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor ART. 181, lit. a, c1si d ;3. Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata din luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota : - Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuire contractului.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicite sau acestea nu vizeaza toate situatile cuprinse la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane fizice/juridice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere in limba romana.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, . Fiecare asociat, inclusiv liderul are obilgatia depunerii formularelor nr. 12 A SI 12 B . Aceste cerinte nu sunt solicitate eventualilor subcontractanti.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform FORMULAR NR. 4.
6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006(FORMULAR NR. 13)? daca este cazul, documentul va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, cu functie de decizie si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului sunt:
Director. Amuraritei Mihai;Persoanele implicate in derularea procedurii de achizitie publica:
Cherim Oana ? presedinte comisie; Martin Florentina ? secretar comisie; Lazar Mihaela ? membru comisie
Membrii de rezerva: Director Adjunct Isac Georgiana; Murariu Camelia7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform FORMULAR NR, 12 C.NOTA: Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord. ANRMAP 509/2011.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de atribuire se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, conform art. 5 alin. 3 din ord.ANRMAP 509/2011. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care trebuie sa rezulte ca domeniul de activitateal ofertantului corespunde obiectului achizitiei si nu are inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau faliment, lichidari voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea, reorganizarea judiciara sau faliment.- pentru persoane juridice/fizice straine se solicita: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi traduse in limba romana).- Pentru persoane fizice : Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.NOTA: -Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tretul/tretii sustinator/sustinatori.
-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
-Documentele sunt cerinte minime si vor fi depuse in oricare dintre urmatoarele forme: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, conform art. 5 alin. 1 din ord. ANRMAP 509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, pentru maxim 3(trei) contracte, prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate si a carui/caror cantitate / cantitati cumulate sa fie de cel putin egala cu cantitatea estimata de autoritatea contractanta pentru care se va incheia contractul.
Ca dovada a indeplinirii cerintei enuntate, ofertantul va
prezenta:
1. Documente/ contracte (copie parti relevante) / procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar , sau2. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prin care ofertantii confirma ca au capacitatea de a efectua transportul produselor in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini cu cel putin un mijloc de transport , propriu, inchiriat, sau alta forma de detinere
3.Mostre -toti ofertantii vor trimite mostre pentru produsul pentru care este intocmita oferta, cel tarziu pana la data limita pentru depunerea ofertei (data
mentionata in invitatia de participare publicata in SEAP) la sediul autoritatii contractante din str. Delfinului, nr. 1, Mangalia.
Se vor prezenta mostre pentru produsele ofertate, in ambalaje curate , nedeteriorate, care sa corespunda normelor de igiena, si marcate corespunzator (etichetate) cu elemente de identificare prevazute in actele normative (H.G.106/2002 privind
etichetarea produselor alimentare , cu completarile si
modificarile ulterioare) care sa contina informatii minime referitoare la; denumirea produsului, numele si adresa producatorului, data fabricatiei, termenul de garantie si valabilitate, greutatea neta, conditii de depozitare, etc.
- Neprezentarea mostrelor, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta declararea ofertei ca inacceptabila (art 36 alin 1 lit b din HG 925/20065
Note: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.- Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art. 691, art 180 si 181 lit. a), c1) si d). din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.- Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica . Sustinatorul raspunde in mod direct pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante, ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate prin angajament.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 12:30
Locul: Serviciul Public, Crese, Asistenta Sociala, Cultura, Sport, Igiena PublicaStr.Delfinului Nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice participant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata ca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, reofertarea produselor in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.- Comisia de evaluare isi va desfasura activitatea in conformitate cu prevederile capitolului VI din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Pentru verificarea modului de indeplinire a criteriilor de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari/completari ale documentelor prezentate de ofertant (conform art 201 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) .- In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu produsul care urmeaza sa fie furnizat, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv. (conform art 202 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).- Netransmiterea clarificarilor/documentelor solicitate ulterior de catre autoritatea contractanta in termenul cerut, are drept consecinta respingerea ofertei .- Autoritatea contractanta va stabili ofertele castigatoare dintre ofertele declarate admisibile , luand in considerare criteriul de atribuire ?pretul cel mai scazut?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Crese, Asistenta Sociala, Cultura Sport, Igiena Publica -Oficiul juridic
Adresa postala: str. Delfinului , nr.1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. +40 241752785, Fax: +40 0241752785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer