Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare furaje pastravi Directia Silvica Cluj


Anunt de participare numarul 141730/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Strada Bartok Bela nr. 27, Judetul Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Cluj, Tel. +40 264420409, In atentia: ing. Stan Aurel -0730653014, Email: [email protected], Fax: +40 264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare furaje pastravi Directia Silvica Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Gilau, Comuna Gilau, Strada Somesul Rece, nr. 1192, Judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Directia Silvica Cluj achizitioneaza cantitatea de 104322 Kg furaje pastravi, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furaje pastravi extrudata - puiet -8322 Kg
Furaje pastravi extrudata - adulti - 96000 Kg
Total furaje extrudata- 104322 Kg
Valoarea estimata fara TVA: 560, 138RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 5600 lei prin virament bancar in contul RO51RZBR0000060001127197, BANCA RAIFFEISEN BANK CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Obligatoriu se va posta pe SEAP (scanata)si va fi prezentata la sediul Directiei Silvice Cluj, pana la data limita de depunere a ofertelor, exceptie facand viramentul bancar. Valabilitatea garantiei de participare :3 luni de la termenul limita de primire (depunere) a ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta este 21.02.2013
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta. Declaratii distincte pe proprie raspundere privind neancadrarea in condtiile art. 180, 181, si 69, 1 din OUG 34/2006 modificata. Certificate atestare fiscala plata la buget si locale din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Sa nu existe grade de rudenii sau afin, relatii comerciale, consiliu administrativ in cadrul autoritatii contractante si operatorul economic. Persoanele cu functii de decizii din cadrul Directiei Silvice Cluj : ing. Maris Traian, ing. Matis Viorel, ec. Alina But, cons. jur. Toma Ovidiu si ing. Stan Aurel. Formularele de completat se gasesc in documentatia postata pe SEAP. Conform Ord. ANRMAP nr. 509/2011 se va depune in orice forma Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Operatorul economic clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 750000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Declaratiei privind cifra medie de afaceri globala din documentatia de atribuire si depunerea pe SEAP. Pentru calculul achivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 publicat in Monitorul oficial nr. 687/28.11.2011, pag. 27, se va depune Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt sunt autoritati contractante sau cxlienti privati. Livrarile de produse sa fie confirmate prin prezentarea a cel putin unui certificat/document/recomandare/parti relevante din contract/procese verbale de receptie/aviz de expeditie etc.
Certificat ISO 9001 sau alte documenteachivalente, conform prevederilor art. 192 din OUG nr. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea pe SEAPDepunerea pe SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici in cauza de documente sau oferte care contin preturi noi, avand in vedere ca procedura este online
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256, 2 din OUG nr. 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Directiei Silvice Cluj
Adresa postala: Directia Silvica Cluj, strada Bartok Bela nr. 27, Judetul Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Tel. +40 264420409, Email: [email protected], Fax: +470 264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer