Licitatie Publica - Contract furnizare furaje pastravi DS Cluj
Anunt de participare numarul 134867/19.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Cluj, Str. Bartok Bela 27, Jud. Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Cluj, Tel. +40 264420409, In atentia: Ing. STAN AUREL, Email: [email protected], Fax: +40 0264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare furaje pastravi DS Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Gilau
Comuna Gilau, str. Somesul Rece.nr. 1192, Jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DS Cluj achizitioneaza cant. de 82770 Kg furaje pastravi, conf. caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DS Cluj achizitioneaza cant. de 82770 Kg furaje pastravi
Valoarea estimata fara TVA: 429, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :4300 lei in contul RO51RZBR0000060001127197, Banca Raiffeisen Bank ClujValabilitatea garantiei de participare :3 luni de la termenul limita de primire (depunere)a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat participare cu oferta independenta, Declaratii distincte pe proprie raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 , art. 181 si art. 69, 1 din OUG 34/2006 modif., Certificate atestare fiscala plata la buget si locale din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Sa nu existe grade de rudenii sau afin , relatii comerciale, consiliu administratie in cadrul autoritatii contractuale si operatorul economic.
Pers. cu functii de decizie din cadrul DS Cluj in ce priveste derularea , organizarea semnarea, finalizarea, atribuirea etc. contractului : Ing. Ioan Iulian morar, ing. Ciuca Dorin , Ec. Alina But, Cons. Jur. Costin Merima, Cons. Jur. Toma Ovidiu si ing. Stan Aurel Conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 se va depune in orice forma Certificatul Constatator emis de ONRG din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului Operator Economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Operatorul Economic clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 750000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O recomandare de la un beneficiar
Un contract similar
Certif. ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre Operatorii Economici in cauza de documente sau oferte care contin preturi noi, avand in vedere ca procedura de atribuire este online.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Comunicarea DS Cluj- 10 zile daca val. estimata este mai mare decat pragurile de la art. 55, 2. - 5 zile daca val. estimata este mai mica decat pragurile de la art. 55, 2.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al DS Cluj
Adresa postala: DS CLUJ, str, Bartok Bela 27, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Tel. +40 264420409, Email: [email protected], Fax: +40 264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 14:18