Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE IMPRIMATE LA COMANDA
Anunt de participare numarul 42615/06.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: SIMION CRISTIAN, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 314.15.00.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE IMPRIMATE LA COMANDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, STR. SPL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 576 si 902, 665RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE IMPRIMATE LA COMANDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22960000-7 - Imprimate la comanda (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 576 si 902, 665RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONSTITUITA PRIN SCRISOARE BANCARA , SPECIFICATA PE LOTURI CONFORM ANEXEI B ;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI SUBSECVENT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratii de eligibilitatea;Declaratie priviind inexistenta stari de faliment;Certificat fiscal eliberat de D.G.F.P.;Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei;Certificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura;
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C;Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in copii legalizate, insotite de traduceri autorizate in limba romana;Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Bilantul financiar contabil la 30 Iunie 2007
Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul respecta standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001, sau echivalent;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, pentru produsele ofertate;Fisa/fise de informatii privind experienta similara.ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii trei ani a unor contracte ce au avut ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul procedurii;
Ofertantul va prezenta autorizatiapentru livrarea produselor, ( in cazul in care ofertantul nu este chiar producatorul acestor produse)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5075
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 11:00
Locul: SUUB, STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, SALA AMFITEATRU MIC, ETJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII AG. ECONOMICI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STARVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 272 CONFORM OUG 34/2006 MODIFICAT PRIN ART.67 DIN OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/318.05.11, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 17:32