Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE INCHIRIERE SERVICII DE TRANSMISII DE DATE
Anunt de participare numarul 58587/14.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: STR. GARII, NR 2-4, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420139, Romania, Punct(e) de contact: PETRUSE DANA, Tel.0263-236296, Email: [email protected], Fax: 0263-236296
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE INCHIRIERE SERVICII DE TRANSMISII DE DATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: CENTRUL MOBIL LA NIVELUL JUDETULUI BISTRITA NASAUD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE TRANSMISIE DE DATE CARE SE V-A REALIZA PRINTR-UN SISTEM DE COMUNICATIE MOBILA LA NIVELUL JUDETULUI BISTRITA NASAUD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN SISTEM
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 64, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.08.2008 pana la 01.06.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 1000 LEI (VEZI FISA DE DATE ACHIZITIEI)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT PHARE 2006/018-147.04.02.03.01.01.605 LINIE DE CREDITARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEADECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.180
CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI , SAU ECHIVALENT PENTRU PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINE(VEZI FISA DE DATE A ACHIZITIEI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO FINANCIARA, DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI , ULTIMUL BILANT AVIZAT
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR, CERTIFICAT EMIS DE ADMINISTRATIA FINANCIARA VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
(VEZI FISA DE DATE A ACHIZITIEI)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA: EXPERIENTA SIMILARA SI INFORMATII GENERALE
INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURAREA CALITATII: DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL ANGAJAT IN ULTIMELE 12 LUNI,
DECLARATIE CARE SA CONTINA DETALIILE TEHNICE, DOTARIILE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE(VEZI FISA DE DATE A ACHIZITIEI)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 14:00
Locul: LA SEDIUL A.J.O.F.M. B N STRADA GARII NR2-4 ETAJ 2 SECRETARIAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR EXCLUSIV IN CADRUL SEDINTEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 13:15