Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE LAPTE SI PRODUSE LACTATE


Anunt de participare numarul 48226/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DAN VALEAN, Tel.0262-278975, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE LAPTE SI PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CASELE SI CENTRELE DIN SUBORDINEA DGASPC MM
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE DE LAPTE SI PRODUSE LACTATE DE LA PRODUCATORI SI FURNIZORI PENTRU COPII DIN CENTRELE DE TIP REZIDENTIAL AFLAT IN SUBORDINEA DGASPC MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15510000-6 - Lapte si smantana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
90680 KG
Valoarea estimata fara TVA: 335, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTII DE PARTICIPARE 6700 NUMERAR SAU SCRISOARE DE GARANTIE IN ORIGINAL GARANTII DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOARE CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE SOLICITA LEGALIZAREA GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI DECLARATI CASTIGATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA OBLIGATORIE PRIVIND PREZENTAREA CAZIERULUI JUDICIAR/CERTIFICAT ECHIVALENTDECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR PLATII IMPOZITELOR LA BUGET LOCAL SAU CENTRALIZAT AL STATULUISE SOLICITA AUTORIZAREA DE FUNCTIONARE SAU ALT DOCUMENT EDIFICATORFISA DE INFORMATII GENERALECERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL COMERTULUIAUTORIZATII DE FUNTIONARE SAU ALTELE ECHIVALENTEDOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA BILANTULUI SAU EXTRAS DIN BILANT
REZULTATELE EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANIDECLARAREA CIFREI DE AFACERI; PREZENTAREA UNEI SCRISORI DE BONITATE DIN PARTEA BANCII FINANTATOARE CU PRICIPALII INDIICATORI FINANCIARI; LISTA PRICIPALILOR CONTRACTE PE ULTIMII 3 ANI CU PRODUSE SIMILARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, MINIM 1000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII SA DOVEDEASCA CAPACITATE DE DEPOZITARE MANIPULARE SI TRANSPORT ADECVATA, SPATII ADECVATE, AUTORIZATA SANITAR VETERINAR SA PREZINTE LISTA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE DISPONIBIL PENTRU DERULAREA CONTRACTULUI SA PREZINTE CERTIFICATE DE CONFORMITATE CU PRODUSELE OFERTATE DE LA FURNIZOR SI IMPORTATOR; DECLARARTIE PRIVIND RESPECTAREA NORMELOR DE IGIENA A PRODUSELOR OFERTATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 11:00
Locul: STR. BANATULUI NR. BAIA MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AOI FIRMELOR OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONTRACTUL SE DERULEAZA SUB FORMA DE FURNIZARE SUCCESIVA DE PRODUSE LACTATE DE REGULA SAPTAMANAL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel cluj napoca
Adresa postala: str. stefan cel mare nr. 1, Localitatea: cluj napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593866, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul juridic al dgaspc mm
Adresa postala: str. banatului nr. 1, Localitatea: baia mare, Cod postal: 430353, Romania, Tel.0262-228999, Email: [email protected], Fax: 0262-228322
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer