Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare MASINA UNIVERSALA DE INCERCATcu accesorii 50 kN - MECANICA


Anunt de participare numarul 52109/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67Facultatea de Mecanica , b-dul Dimitrie Mangeron nr. 59, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel.0232278680/2196, In atentia: Administrator sef facultate, Email: [email protected], Fax: 0232-233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica
Adresa postala: B-dul Dimitrie Mangeron nr. 59, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel.0232-278680/2196, Email: [email protected], Fax: 0232-233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamat tehnic superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare MASINA UNIVERSALA DE INCERCATcu accesorii 50 kN- MECANICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica, b-dul Dimitrie Mangeron nr. 59- Administrator sef facultate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Masina universala este destinata testelor de incercari mecanice ale materialelor in concordanta cu normele standard : SR EN 10002-4 , ASTM E4, ASTM E9, ASTM A720, ISO 75000-1, ISO 6892. Este controlata de PC in bucla inchisa pentru oricare din marimile: viteza de incarcare a sarcinii de test (forta) , viteza de deplasare a grinzii masinii, viteza de deformare a probei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252400-5 - Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 87, 750.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.08.2008 pana la 10.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.constituie suma fixa, cuantum max, 2% val. estimata contract.achizitie publica in val de 1755 RON;Gar.buna executie proc. cuantum de 10% val. contract. furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin ordin de plata, prin Trezorerie, din fonduri buget dotari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. eligib. propria raspund. conform. F 4- Sect. IV;2.Declar. privind neincadrarea preved. art.181 ordonanta propria raspund.conform. F5 - Sect. IV;Certificat atestare fiscala emis Directia Generala a Finantelor Publice;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice;Copie stampilata si semnata conform cu originalulsau copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform(F 6 - Sect IV)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (F 7 - Sect IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ. livrari produse efect. ultimii 3(trei) ani(F 8 Sect IV), declaratie scrisa ofertantului (F 9 Sect IV); Declar. refer. echip. tehnice masurile aplic. ved. asig. calitatii; Informatii refir. pers./organ. tehnic special. dispune asig. contr. calitatii (F 10 Sect IV);Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
Se solicita autorizarea pentru livrarea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie licit. electronica se trans. ofertanti oferte admisib. data 28.07.2008. Invit. contine data si momentul start LE. Se desf.: runda I 30.07.2008 sirunda II (finala) 01.08.02008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9280/09.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 10:00
Locul: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi Facultatea de Mecanica , Sala Consiliu, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii numiti prin Decizie Rector UTI si persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contest.poate fi depusa in toate fazele prodec.impotrv.oricarui act al autorit. contrct.La val.mai mica decat prag val.contest.poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii cunost.in cond. prezentei OUG.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi -Oficiul juridic- Jr. Mirela Troia
Adresa postala: B-dul dimitrie Mangeron nr. 67, corp T, etaj.I Directia Generala Administrativa, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.02320278680/2534, Fax: 0232-278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 22:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer