Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare materiale de constructii si articole conexe


Anunt de participare numarul 138555/03.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL AIUD
Adresa postala: Str. Morii Nr. 7-9, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA MIIHET, Tel. +40 258861021, Email: [email protected], Fax: +40 258863575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare materiale de constructii si articole conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul AiudStr. Morii nr. 7-9 jud. ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale de constructiisi articole conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1OTEL BETON NETED OB 37 diametru 6 mm.1000 kgLot 2OTEL BETON NETED OB 37 diametru 8 mm .1000 kgLot 3OTEL BETON NETED OB 37 diametru 10 mm.1000 kgLot 4OTEL STRIAT PC 52 diametru 14 mm.1000 kgLot 5OTEL STRIAT PC 52 diametru 20 mm.3500 kgLot 6SARMA NEAGRA MOALE diametru 1, 1-1, 2 mm.200 kgLot 7SARMA NEAGRA MOALE diametru 2, 5 mm.200 kgLot 8CUIE CONSTRUCTII 3 mm diametru100 kgLot 9CIMENT STANDARD SR EN 197-1/20022000 kgLot 10CHERESTEA RASINOASE 24mm.5 mc.Lot 11CHERESTEA RASINOASE 48mm.5 mc.Lot 12RIGLE RASINOASE 8X15 cm.7 mc.Lot 13MEMBRANA PENTRU HIDROIZOLATII275 mp.
Lot 14SURUB AUTOFILETANT15000 buc.Lot 15 EMULSIE BITUM100 kg
Lot 16 DISTANTIERI CILINDRICI DIN PLASTIC PENTRU ARMATURI5000 buc.Lot 17 DECOFROL50 kg
Valoarea estimata fara TVA: 39, 045.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006Valabilitatea garantiei de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?Garantia de participare in suma totala de 755 leiLot 1OTEL BETON NETED OB 37 diametru 6 mm. ? 51 leiLot 2OTEL BETON NETED OB 37 diametru 8 mm. ? 51 leiLot 3OTEL BETON NETED OB 37 diametru 10 mm. ? 51 leiLot 4OTEL STRIAT PC 52 diametru 20 mm. ? 51 leiLot 5OTEL STRIAT PC 52 diametru 14 mm? 199 leiLot 6SARMA NEAGRA MOALE diametru 1, 1-1, 2 mm. ? 18 leiLot 7SARMA NEAGRA MOALE diametru 2, 5 mm. ? 18 leiLot 8CUIE CONSTRUCTII 3 mm diametru? 10 leiLot 9CIMENT STANDARD SR EN 197-1/2002 ? 18 leiLot 10CHERESTEA RASINOASE 24mm. ? 50 leiLot 11CHERESTEA RASINOASE 48mm. ? 50 leiLot 12RIGLE RASINOASE 8X15 cm. ?70 leiLot 13MEMBRANA PENTRU HIDROIZOLATII? 54 leiLot 14SURUB PENTRU LEMN CU VARF CRESTAT 3, 5X50 ? 12 leiLot 15 EMULSIE BITUM? 23 leiLot 16 DISTANTIERI CILINDRICI DIN PLASTIC PENTRU ARMATURI? 10 leiLot 17 DECOFROL?19 leiRO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie este de 10% din valoareafara TVA a contractului subsecvent.RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1)
Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )
Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele cu functiede decizie: Nazare Valentin, Mihet Mircea, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin.
Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Certificatul constatator emis de ORC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul inoriginal/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie inregistrati in sistemul electronic de achizitii publice in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica;2. Numai ofertantilor declarati admisi dupa evaluarea initiala a ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante li se va trimite invitatie on-line de participare la licitatia electronica prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice;3. Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: ? Preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licitatiei;? Numarul de participanti inscrisi? Locul ocupat in clasament4. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt : ??PRETULFARA TVA OFERTAT5.Numarul rundelor de licitare :1;6. Durata rundei de licitare :1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 114706 / 14.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S93-153756din16.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 10:00
Locul: La sediul Penitenciarului Aiud Str. Morii nr. 7-9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul procedurii de atribuireoffline cuetapa finala de licitatie electronicase constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Aiud
Adresa postala: Str. Morii nr. 7-9, Localitatea: AIUD, Cod postal: 515200, Romania, Tel. +40 258861021, Email: [email protected], Fax: +40 258863575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer