Licitatie Publica - Contract furnizare materiale necesare confectionarii placilor cu numere de inmatriculare (placi semifabricat cu fond reflectorizant si banda de imprimare prin tehnologie hot-samping)
Anunt de participare numarul 134204/23.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor
Adresa postala: sos.Pipera nr.49 Sector 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014254, Romania, Punct(e) de contact: Istratescu Gabriel, Tel. +40 0212321661, In atentia: Istratescu Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 0212321665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Servicii Publice Centrale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare materiale necesare confectionarii placilor cu numere de inmatriculare (placi semifabricat cu fond reflectorizant si banda de imprimare prin tehnologie hot-samping)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante si sediile celor 40 ateliere de fab. placi nr. inmatriculare. Adresele acestora vor fi cuprinse in contractul care se va incheia cu ofertantul declarat castigator.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 188, 352 si 33, 647, 255RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite ; un contract subsecvent pe an, valoarea estimata a contractului subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este de minim 10094176 lei si maxim 16823627, 50 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare materiale necesare confectionarii placilor cu numere de inmatriculare (placi semifabricat cu fond reflectorizant si banda de imprimare prin tehnologie hot stamping).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44423450-0 - Placute indicatoare (Rev.2)
30192300-4-Benzi impregnate cu cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind cantitatile de produse aferente acordului cadru si contractelor subsecventesunt cuprinse in anexa nr. 1 la caietul de sarcini.Specificatiile tehnice sunt cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 188, 352 si 33, 647, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 639.297 lei, perioada de valabilitate cel putin 60 zile de la data de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele liderului asocierii.2.Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin oricare dintre modalitatile prevazute la art.86 alin.1 din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat la punctul 2, conform Legii 346/2004.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 dinLegea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.(formularul nr. 8) Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretulcontractului subsecvent fara TVAGarantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti.Forma de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania).Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: Prezentare formular nr. 4? va fi depus in original
4.Declaratie ?Certificat de participare la procedura de licitatie deschisa, cu oferta independenta? - Cerinta obligatorie: Prezentare formular nr.5 ? va fi depus in original;
Pentru ofertantii straini : in original si traducere in limba romana, autorizata.
6.Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale - 1. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele la bugetul de stat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul? si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romana, autorizata.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul? si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romana, autorizata;In cazul in care din aceste certificate rezulta ca ofertantii au datorii fata de autoritatea emitenta a documentului, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa;Aceste certificate vor fi considerate valabile daca din ele rezulta ca exista debite si creante fata de bugetele respective, care urmeaza a fi compensate daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele:
- suma datorata la bugetul de stat este mai mica sau cel putin egala cu valoarea creantelor;
- au fost inregistrate la autoritatea fiscala competenta, cereri de compensare pana la data depunerii ofertelor.In acest caz ofertantul va depune suplimentar urmatoarele documente:
- cererea(le) de compensare, in copie certificata ?Conform cu originalul? prin stampila si semnatura persoanei autorizate sa angajeze ofertantul in contract si traducere autorizata, dupa caz;
confirmarea autoritatii fiscale competente, ca au fost depuse cererile de compensare si ca valoarea creantelor depaseste valoarea debitelor, in original si traducere autorizata, dupa caz. 1.Certificat constatator privind obiectul de activitate Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in termen de valabilitate din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitatefabricarea placilor semifabricat care se folosesc la producerea placilor cu numere de inmatriculare, sau produse dintr-o grupa mai cuprinzatoare, care include in mod expres si placile semifabricat; Documentul va fi depus in original/copie legalizata/copie conform cu originalul emis cu maxim 30 zile inainte de data termenului limita de primire a ofertelor.In cazul in care, din document nu rezulta ca ofertantul are ca obiect de activitate fabricarea placilor semifabricat care se folosesc la producerea placilor cu numere de inmatriculare, sau fabricarea unor produse dintr-o grupa mai cuprinzatoare, care includ in mod expres si placile semifabricat, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.Ofertantii straini vor prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata/copie conform cu originalul si traducere in limba romana, emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
2.Informatii privindsituatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
1.Cerinta obligatorie;1. Lista principalelor livrari de produse in perioada 2009-2011
2. Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
3.Informatii privind subcontractantii
1.Certificat ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Da - Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Nota: In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P.sa transmita Autoritatii contractanteFormularul de oferta nr.1 si Formularul nr. 1A- Centralizator de preturi, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2137055
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S203-330216 din 18.10.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Sos. Pipera, nr.49, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. In cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la Cap. III.2)CONDITII DE PARTICIPARE. In situatia castigarii procedurii, de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului, conform clauzelor stipulate in acesta.B.Informatii privind subcontractantii si asociatii SolicitatxDocumente care sa sustina cerinta: 1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor, completata de liderul asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului3. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. NOTA: Ofertantul poate prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.R.P.C.I.V.
Adresa postala: Sos. Pipera nr. 49, sector 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014254, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 14:01