Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Anunt de participare numarul 147950/15.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MAFTEI BOGDAN MIHAI, Tel. +40 0232267706, In atentia: MAFTEI BOGDAN MIHAI, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE SANITARE B-DUL VASILE CONTA, NR2.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 14, 170, 144.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR, VALOAREA ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT ESTE PRECIZATA IN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE VOR FI FOLOSITE LUNAR IN VEDEREA DESFASURARII IN BUNE CONDITII A ACTULUI MEDICAL IN TOATE CLINICILE SPITALULUI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
31711140-6-Electrozi (Rev.2)
32354110-3-Filme pentru radiografii (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
33751000-9-Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MINIME SI MAXIME PENTRU UN CONTRACT SUBSECVENT, RESPECTIV ACORD CADRU SUNT PRECIZATE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 14, 170, 144.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din
(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? in original,
copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certifcat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? in original,
copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din
EC. ACHIZITII PUBLICE - BOGDAN MIHAI MAFTEI
EC. ACHIZITII PUBLICE - DANIELA NECHIFOR
EC. ACHIZITII PUBLICE - RAMONA ONOFREI VIOLETA
AS SEF SERV UPU SMURD - MIHAELA MAXIM
AS MED PR BLOC OPERATOR-LUCICA CIOBANU
AS MED CLINICA ORTOPEDIE-IRINA DELEANU
AS MED SEF CLINICA ATI-VANTURACHE LILIANAPentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati
administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind
achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe
autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. 1. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana
autorizata), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa
fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta
profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata
sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba
romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani
Se solicita mostre pentru toate produsele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47025/07.11.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2014 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2014 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2014 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi , B-dul Independentei, nr1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici in nume propriu sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
termen de plata - Achizitorul are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termen de 60 zile de la data primirii facturii, cu precizarea ca aceasta poate fi platibila in conditiile in care CJAS Iasi achita lunar si la timp contravaloarea serviciilor medicale prezentate, validate sifacturate de catre spital. In cazul in care acest lucru nu se intampla sau exista motive neimputabile autoritatii contractante, plata se va efectua, de comun acord esalonat, conform unei intelegeri scrise, agreata de ambele parti. Plata se face in lei , prin ordin de plata. termen de livrare - 3zile de la primirea comenzii termen de valabilitate produse - minim 12 luni de la data livrarii In cazul in care exista - corespunzator ofertelorclasate pe primul loc- oferte financiare cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3 , 4 sau 5 din acord cadru, elementul reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fi imbunatatit decat pana lanivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza poz 2 prin reofertare pretul ar putea fi imbunatatit panala nivelul pretului operatorului clasat pe locul 1. Daca si in urma reofertarii se mentine egalitate de pret, se va face departajarea ofertelor infunctie de: termen de livrare ? exprimat in zile de la data primirii comenzii ferme din partea autoritatii contractante ? declarat in formularul depropunere financiara, fiind declarat castigator ofertantul al carui termen de livrare va fi mai mic. Datele de depunere ale propunerilor financiarede reofertare si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare.In cazul in care se vor demara proceduri de achizitie materiale sanitare de catre minister, pentru lurile care fac obiectul licitatiei nationale, acordul cadru se va rezilia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI SF SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-DUL INDEPENDENTEI, nr1, Localitatea: iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232/267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232/267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2013 14:10