Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare medicamente- antibiotice


Anunt de participare numarul 145697/10.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" Galati
Adresa postala: Str. Ghe Asachi nr 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800487, Romania, Punct(e) de contact: Anisosra Sau, Tel. +40 0236/469100, In atentia: Ec. Nedelcu Oana, Email: [email protected], Fax: +40 0236/469849, Adresa internet (URL): http: //www.spcopgalati.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare medicamente- antibiotice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.GHEORGHE ASACHI NR.2
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract furnizare medicamente- antibiotice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr_Crt DENUMIRE PRODUS UM CANTITATEMINIMA CANTITATEMAXIMA
1 ACIDUMNALIXIDICUM500 mg CAPS.500 MG 100 200
2 AMPICILLINUM250 mg CAPS. 4, 000 5, 000
3 AMPICILLINUM 250 mg SOL. INJ. 23, 000 25, 000
4 AMPICILLINUM 500 mg PULB. PT. SOL. INJ. 23, 000 25, 000
5 AMPICILLINUM*
SULBACTAM 1, 5 g PULB. PT. SOL. INJ. 11, 000 12, 500
6 AMOXICILLINUM250 mg CAPS. 3, 000 5, 000
7 AMOXICILLINUM*ACIDUMCLAVULANICUM 1, 2 g PULB. PT. SOL.INJ./PERF. 300 500
8 AMOXICILLINUM*ACIDUMCLAVULANICUM625 MG (500MG+125 MG) COMPRIMAT 500 600
9 BENZYLPENICILLINUM FLACON INJ.400.000 ui 4, 000 5, 000
10 BENZATHINI
BENZYLPENICILLINUM1.200.000 ui PULB. PT.SUSP. INJ. 200 400
11 CEFALEXINUM250 mg CAPS. 3, 000 5, 000
12 CEFTRIAXONUM 1 g PULB. PT. SOL
. INJ./PERF. 5, 000 7, 000
13 CEFOTAXINUM 1 g PULB.+SOLV. PT.SOL. INJ. I.M./I.V. 10, 000 12, 000
14 CEFOTAXINUM500 mg PULB. + SOLV. PT.SOL. INJ. I.M./I.V. 6, 200 7, 500
15 CEFTAZIDINUM (R) 1 g PULB. PT.SOL. INJ./PERF. 18, 000 20, 000
16 CLINDAMICINA300mg/2ml PULB. PT.SOL. INJ./PERF. 200 400
17 CIPROFLOXACINUM 500 mg COMPR. FILM. 2, 000 4, 000
18 CLARITROMYCINUM 250 mg COMPR. FILM. 1, 600 3, 000
19 CLARITROMYCINUM500 MG LIOF. PT.SOL. PERF 200 400
20 COLISTINUM1000000 UI PULB. PT.SOL. INJ./PERF. 150 300
21 GENTAMICINUM 40mg/ml-1ml SOL. INJ. 18, 000 19, 000
22 GENTAMICINUM 80mg/ml-1ml SOL. INJ. 27, 000 28, 000
23 PHENOXYMETHYLPENICILINUM
500MG COMPR. FILM. 1, 000 2, 000
24 OXACILINUM500mg PULB. PT. SOL. INJ. 5, 000 7, 000
25 OXACILINUM 250 mg CAPS. 1, 000 2, 000
26 SPIRAMICYNUM 1, 5 Mil. UI COMPR. FILM. 200 400
27 SPIRAMICYNUM3 Mil. UI COMPR. FILM. 200 400
28 CEFOPERAZONUM SULBACTANUMPULB.PTR.SOL.INJ./PERF.FLACON2G 3, 000 5, 000
29 SULFAMETHAXAZOLUM*
TRIMETHOPRIMUM 400mg/80mg COMPR. 4, 000 5, 000
30 IMIPENEMUM*
CILOSTATINUM 500mg/500mg PULB. PT.SOL. PERF. 400 600
31 TICARCILLINUM *ACIDUMCLAVULANICUM3, 2 g PULB. PT. SOL.INJ./PERF. 200 400
32 TETRACYCLINUM 30mg/g(3%) UNGUENT 12gr 20 40
33 SULTAMICELLINUM 375 mg COMPR. FILM. 900 1, 500
34 VANCOMYCINUM 1 g LIOF. PT.
SOL./INJ. PERF. 500 700
35 CEFUROXIMUM 250 mg COMPR. FILM. 1, 600 1, 800
36 CEFUROXIMUM 750 mg PULB. PT. SUSP.(I.M) / SOL. INJ. (I.M., I.V.) 1, 200 1, 500
37 CEFACLORUM 750MG COMPRIMAT 5, 000 6, 000
VALOAREA MINIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURIVALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARICANTITATILE INSCRISE REPREZINTA NECESARUL PANA LA DATA 31.12.2013
Valoarea estimata fara TVA: intre 674, 193.5 si 850, 606RON
II.2.2) Optiuni
Da
cf.art.6 din HG925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1, 1.08 lot2, 13.80lot3, 503.70lot4, 555.45lot5, 2, 092.20 lot6, 8.55lot7, 22.14lot8, 11.10lot9, 139.20lot10, 11.40lot11, 19.80lot12, 1, 003.50lot13, 1, 140.00, lot14, 384.09lot15, 1, 441.80lot16, 12.75lot17, 29.10lot18, 14.40lot19, 123.36lot20, 39.04lot21, 143.10lot22, 287.55lot23, 2.40lot24, 273.00lot25, 4.20lot26, 1.38lot27, 5.67lot28, 950lot29, 17.40lot30, 175.50lot31, 63.78 lot32, 1.71lot33, 28.49lot34, 363.00lot35, 21.12lot36, 112.50lot37, 205.50 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Pentru a beneficia de red cu 50% a gar se va prezenta decl pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM) Gar de particip este de 1, 5% din val estim pe fiecare lot in parte la care se oferteaza (licitat) , conf Caiet Sarcini , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform art.86 alin 3 din HG 925/2006. Garantia de participare se mai poate constitui si prin depunerea la casieria aut contr a unui ordin de plata sau a unei file CEC, in contul autorit contr RO19TREZ3065006XXX006061 deschis la Trez Galati, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar.Neprezentarea documentului prin care se atesta constituirea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Gar de partic se va retine in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006 -data de referinta 30.05.2013 pentru cursul de schimb BNR 1euro=4, 3320 ron. Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin instrument da garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara sau de o societatea de asigurari , care devine 5 anexa la contract , sau prin retineri succesive din sumele datorate , intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin(1) din HG.925/2006, dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana laacea data pretentii asupra ei. -conform HG nr.1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratii privind eligibilitatea - prezentare Formular 12A? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006 - prezentare Formular 12B? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 12C? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular CP? Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Manager Dr.Stefanescu Victorita-Director Medical Dr.Baciu Ginel-Director financiar contabil Ec.Closca Laura- comp.juridic jr. Bunea Veronicacomisia de evaluare
- Ec. Nedelcu Oana Mihaela, -Farmacist Petre Margareta, - As. Farm. Ivan Aurelia --Ing. Sau Anisoara -
-As. Farm. Trifan Aurora, Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 5.A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, b. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate? Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului -informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.? Autorizatie de punere pe piata a produselor , emisa de Ministerul Sanatatii sau document doveditor ca produsele pot fi comercializare conform legii 95/2006Ofertantul castigator trebuie sa prezinte , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC , in orignal /copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Anexa nr. 2).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr. 12B Pentru completarea documentului informatii generale cu rubrica cifra de afaceri pe ultimii 3 ani mentionam cursurile de referinta pe ultimii 3 ani: 2010 - 1 eur = 4, 2099; 2011 - 1 eur = 4, 2379 lei;2012-1euro=4.4287
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.Ofertantii vor completa in acest sens (Formular 12D ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2013 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII : SF.IOAN "
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentanti ai firmelorparticipante cu imputernicire, Observatori desemnati de la Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF.IOAN
Adresa postala: STRADA GHEORGHE ASACHI NR.2, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800487, Romania, Tel. +04 0236/469100, Email: [email protected], Fax: +04 0236/469849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer