Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare MEDICAMENTE.


Anunt de participare numarul 19192/16.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara nr. 02558 Timisoara
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr.7, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300080, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii/Atribuire Contracte, Tel.0256201811/201823/201834, In atentia: Ec.Catrinoiu Liviu, Email: [email protected], Fax: 0256/201834, Adresa internet (URL): Timisoara;Str. Gheorghe Lazar nr.7;Cod Postal: 300080.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare MEDICAMENTE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Farmacie (Ambulator si Spital) din Unitatea Militara nr.02558;Str.Gheorghe Lazar nr.7;
Cod postal: 300080Timisoara.Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse Medicamente in conditiile stabilite in Docimentatia de atribuire Nr.A852 din 21.05.2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea necesara este prevazuta in Sectiunea II-a "Caietul de sarcini" din cadrul Documentatiei de atribuire nr.A 852/21.05.2007
Valoarea estimata fara TVA: 464, 511RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantieide buna executie va fi de 5% din pretul contractului , exclusiv TVA.si se va constitui pana la data semnarii contractului cu ofertantulcastigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri alocate din transferuri de la bugetul Ministerului Apararii .-Fonduri alocate din venituri de la CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIEPRIVIND ELIGIBILITATEADECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiile restante la bugetul generalconsolidat in anul 2006;
Certificatfiscal privind impozitele si taxele locale;Certificat constatator si certificatul de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
Autorizatie de functionare / altele echivalente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale in vigoare din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va anexa la propunerea tehnica documentele precizate in Sectiunea I-a"Fisa de date" VI.4) "Modul de prezentare a propunerii tehnice"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A. 852 /21.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 11:00
Locul: Sala Sedinte -sector Administrativ Parter din U.M.nr.02558 Timisoara Str.Ghe.Lazar nr.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Comisia de evaluare;
-Orice ofertant in nume propriu sau prin persoana delegata a acestuia. In ambele cazuriseva prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. STAVROPOLEOS nr.6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Telefon: +4(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-Sectia contencios-administrativ si fiscal.
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2 A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494.650; 0256/498.054, Email: [email protected], Fax: 0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara nr.02558-Compartiment juridic;Consilier juridic Claudia Gae.
Adresa postala: Str.Gheorghe Lazar nr.7, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300080, Romania, Tel.0256/201834, Email: smu.tm.drg@ rdsm.ro., Fax: 0256/201834
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 20:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer