Licitatie Publica - Contract furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 12673/05.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"
Adresa postala: Str.Gral.TRAIAN MOSOIU, nr.22, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400132, Romania, Punct(e) de contact: LUCIA POP, Tel.0264-591701, In atentia: 0744-288253, Email: [email protected], Fax: 0264-591701
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Caietul de sarcini si Documentatia de atribuire sunt afisate in SEAP
Adresa postala: Str.Italiana, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 400312, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP sau la sediul unitatii contractante
Adresa postala: Ofertele se depun in SEAP cf.O.U.G.34/2006 si a Hotararii 1660/2006 sau la sediul unitatii contractante in cazurile specificate in documentatia de atribuire, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400312, Romania, Tel.0264-598381/344, Email: [email protected], Fax: 0264-591701, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Militar de Urgenta "Dr.Constantin Papilian" Cluj-Napoca, str.Gral.Traian Mosoiu, nr.22
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de medicamente si alte materiale consumabile pentru farmacie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
22866000-8-Etichete (Rev.1)
24100000-5-Produse chimice (Rev.1)
25200000-3-Produse din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform "Caietului de sarcini"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 138, 087RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar, de particip.in cuantum de 500 lei.Valab.gar.sa fie cel putin egala cu per.de valab.a oferte.Gar.de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire cf.Doc.de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri realizate din prestatii medicale contractate cu C.A.S.A.O.P.S.N.A.J.;Venituri proprii realizate din prestatii medicale catre terti;Venituri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara afi obligati sa isi legalizeze d.p.d.v.formal asocierea sau de a subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilit.(Formular 1 din Doc.de atribuire);2.Decl.priv.neincadrarea in preved.art.181(Formular 2 din Docum.de atrib)3.Certif.constat.cu anexele vizate la zi, emise de ORC din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind reorg.sau proced.lichid.judiciare(faliment) sau ca soc.se afla in incapacit.de plata
4.Certif.de inreg.a soc(legaliz)5.Certif.constat.priv.indepl.oblig.exigibile de plata a imp.si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contrib.pt.asig.sociale de stat(cf.Docum.de atrib)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Formularul 3 din Documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certif.emis de Ministerul Sanatatii si Familiei prin care se certifica dreptul furnizorului de a comercializa produsele respective;2.Autoriz.de dealer/echivalent; 3.Autoriz.punere pe piata a prod;4.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii;5.Certificate ISO sau echivalent
6. Mostre de produs pentru fiecare produs in parte(cf.Docum.de atrib)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Intreaga procedura se va desfasura electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: Str.Dorobantilor, nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, art.272(2), contestatia poate fi depusa in maxim 10 zile de la data luarii la cunostintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str.Gral. Traian Mosoiu, nr.22, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400312, Romania, Tel.0264-598381/218, Email: [email protected], Fax: 0264-597429
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 10:14