Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare Medicamente Antihemoragice


Anunt de participare numarul 119232/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL MARC ANDREI ROSIN, Tel. 031/425.12.31, Email:  [email protected], Fax:  021/319.31.71, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutul National de Hematologie Transfuzionala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare Medicamente Antihemoragice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului National de Hematologie Transfuzionala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde medicamente ce se incadreaza in urmatoarele DCI: Moroctocog Alfa, Octocog Alfa, Factor IX de coagulare, Factor VIII de coagulare+Factor von Willebrand, Factor VIII de coagulare si Eptacog Alfa Activatum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Factor VIII coagulare recombinant (fara element imunogen B) 500 UI/fl.: 50 fl.
Lot 2: Factor VIII de coagulare recombinant (fara element imunogen B) 250 UI/fl.: 50 fl.
Lot 3: Factor VIII de coagulare recombinant 1000 UI/fl.: 160 fl.
Lot 4: Factor IX de coagulare plasmatic 500 UI/fl. sau 600 UI/fl.: 48.000 UI
Lot 5: Factor VIII de coagulare + Factor Von Willebrand 250 UI/fl.: 100 fl.Lot 6: Factor VIII de coagulare + Factor Von Willebrand 450 UI /500 UI/fl. :50 fl.
Lot 7: Factor VIII de coagulare + Factor Von Willebrand 1000 UI/fl.: 280 fl.
Lot 8 : Factor VIII de coagulare plasmatic 250 UI/fl.: 100 fl.
Lot 9 : Factor VIII de coagulare plasmatic 500 UI/fl.: 1200 fl.
Lot 10: Factor VIII de coagulare plasmatic 1000 UI/fl.: 700 fl.
Lot 11: Factor VII Recombinant 50 KUI -1 mg/fl.: 45 fl.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 002, 190.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: Lot1:623, 66Ron;Lot2:319, 32Ron;Lot3:3.716, 37Ron;Lot4:670, 00Ron;Lot5:299, 17Ron;Lot 6:840, 00Ron;Lot7:3.129, 90Ron;Lot8:380, 62Ron;Lot9:8.775, 00Ron;Lot10:10.027, 50Ron;Lot11:1.240, 37Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurarilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea- formularulnr.2 valabila la data deschiderii ofertelor - original.
2. Declaratie privind inexistenta starii de faliment valabila la data deschiderii ofertelor. - formularul nr.3
3. Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice ? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata.4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Certificat constatator emis de Oficiul Rregistrului Comertului - nu mai vechi de 30 de zile ? original.
2. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Rregistrului Comertului - copie simpla.
3. Aviz de functionare si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii - copie simpla.
4. Autorizatie de participare la aceasta licitatie deschisa de la producator/reprezentanta, valabila la data licitatiei, original.
5. Autorizatie pentrudepozitvalabila la data licitatiei.6. Autorizatie de dealer pentru medicamentele ce fac obiectul procedurii de licitatie valabilala data licitatiei.7. Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamaentului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2009 si 30.06.2010), vizatDirectia Generala a Finantelor Publice - copie .
2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de medicamente ) sa fie cel putin egala cuvaloareafara TVA a lotului pentru care depune oferta.
3. Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1:62.366, 00Ron;Lot 2:31.932, 00Ron;Lot 3:371.636, 80Ron;Lot 4:67.000, 00RonLot 5:29.917, 00RonLot 6:84.000, 00RonLot 7:312.989, 60RonLot 8:38.062, 00RonLot 9:877.500, 00RonLot 10:1.002.750, 00RonLot 11:124.037, 10Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, insotita dedocumentele ce atesta indeplinirea acestor contracte (document constatator final) in ultimii 3 ani - formularul nr. 5
2. Certificat emis de un organism notificat care sa ateste ca producatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu urmatoarele standarde: ISO 9001 sau echivalent ? copie.
3. Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu sistemul ISO 9001 sau echivalent ? copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea nr. participantilor, pasul minim de licitare=0.01%;In cazul modificarii clasamentului, licitatia se prelungeste automat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
finantare - Bugetul asigurarilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Sos. Oltenitei, nr. 106-111, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/332.11.88, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala:  Str. C-tin Caracas, nr. 2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 031/425.12.31, Fax:  021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer