Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE:ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC.


Anunt de participare numarul 135549/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: AVRAM IANCU NR.22, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: ING.POP SORIN, Tel. +40 0262311693, Email: [email protected], Fax: +40 0262311873, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL MUNICIPAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE: ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETUL MARMATIEI.
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE: ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI B, PE FIECARE LOT IN PARTE.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 814.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se regaseste in ANEXA B-Informatii privind loturile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei filecec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO02TREZ4375041XXX000860, deschis la TREZORERIA SIGHET.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 1.-copie lizibila conforma cu originalul.
Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreazain situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 2-copie lizibila conforma cu originalul.
Certificate contastatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 8-copie lizibila conform cu originalul.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Manager;: Dr. Stefanca VasileDir.Fin.Cont. : Ec. Bolchis Emilia;Sef birou achiz.: Ing. PopSorinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 4-copie lizibila conforma cu originalul. Autorizatia de functionare pentru depozitul de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii conform art.45/L 266/2008.
Autorizatia de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii conform art.1 din ORD 1964/2008.
Autorizatia de fabricatie(in cazul producatorilor) emisa de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Completarea Formularului nr5.Informatii Generale inclusiv la rubrica cifra de afaceri pe anii 2008, 2009, 2010.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare.
Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO
9001/2008 SAU echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va soloicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256"2 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITAL MUNICIPAL SIGHETUL MARMATIEI
Adresa postala: STR. AVRAM IANCU;NR.22, Localitatea: SIGHETUL MARMTIEI, Cod postal: 435500, Romania, Tel. +40 0262311693, Email: [email protected], Fax: +40 0262311873
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer