Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE:ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC.


Anunt de participare numarul 146782/25.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: AVRAM IANCU NR.22, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHEI MARIA-IULIANA, Tel. +40 0262311541, Email: [email protected], Fax: +40 0262311873, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL MUNICIPAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE: ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAME NATIONALE DE SANATATE-DESCRIERE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, PE FIECARE LOT IN PARTESI ANEXEI B.VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE, IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA SE REGASESTE IN CAIETUL DE SARCINI SI PE FIECARE LOT IN PARTE IN ANEXA B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 785, 729.08 si 1, 178, 593.62RON
II.2.2) Optiuni
Da
SE OPTEAZA PENTRU PENTRU APLICAREA ART.6 DIN HG925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE CONFORM ART.85 si 86 din HG925/2006 si se raporteaza la valoarea ESTIMATA a contractului ce urmeaza a fi incheiat si nu la valoarea totala estimata ce va tine seama si de eventualele suplimentari.Valoarea garantiei de participare este mentionata in anexa B.(loturi).Contul in care se poate depune aceasta este RO02TREZ4375041XXX000860, deschis la TREZORERIA SIGHET.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicatiei anuntului de participare.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediulautoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata in SEAP(copie scanata cu semnatura electronica a ofertantului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu formularul 1- in original.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr.2- in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din proceduraFormularul 2 va fi insotit de: A. pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1.document emis de catre ANAF privind obligatiilor de plata a impozitelor si contributilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.document emis de catre Directia de Impozite si Taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara cererii in care se depun ofertele.B.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. prezentarea documentelor mentionate la lit.A pct.1 si2 emise de autoritatiile corespunzatoare din statul de origine.In cazul in care in tarade origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 1 si 2., ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul 8-in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. art. 69 lit.A sunt: Manager: Jr.Oros George AlexandruDirector medical: Godja OvidiuDir. Fin. Cont.Bolchis EmiliaFarmacist Sef: Sandru ClaudiaSef. Birou Achizitii Maran MirelaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2012-Formularul 4-in original Autorizatia de distrubtie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii CONFORM art.1 din ORD 1964/2008.
CERTIFICATUL DE INREGISTRARE(ORC).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului nr.5-in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Certificat care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 SAU ECHIVALENT.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului nr.6-in originalPrezentarea certificatului emis de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE SE CONSTATA CA OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA REOFERTAREA PRIN MIJLOACE ELECTRONICE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele exercitate a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITAL MUNICIPALA SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: STR.AVRAM IANCU, NR.22, Localitatea: SIGHETU MARMATIEI, Cod postal: 435500, Romania, Tel. +40 0262311415, Email: [email protected], Fax: +40 0262311873
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2013 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer