Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare medicamente specifice dializei renale


Anunt de participare numarul 123896/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Fagaras
Adresa postala:  Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Localitatea:  Fagaras, Cod postal:  505200, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Toaca, Tel. 0268/212522 ; 212523, Email:  [email protected], Fax:  0268/211665, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare medicamente specifice dializei renale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL "DR.A.TULBURE"FAGARAS, STR. GHIOCEILOR NR.1
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract furnizare medicamente specifice dializei renale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract furnizare medicamente specifice dializei renale
Valoarea estimata fara TVA: 129, 584RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.07.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare este obligatorie pe fiecare lot- max 2% din valoarea estimata a fiecarui lot -garantia de buna executie-5%din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
casa de asigurari de sanatate brasov-termen de plata 180 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ;Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ;Certificat unic de inregistrare- copie;SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil ;
-situatia financiara aferenta semestrului I-2010 vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?). Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari de produse in ultimii 3 ani.- Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii Publice- copie.Autorizatia de distributie en gross de medicamente eliberata de Ministerul Sanatatii-copie;
-certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;cf. Art 188, alin d)din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4390/10.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE GASESTE PE SITE-UL www.e-licitatie.ro sub forma unui fisier electronic. --Garantia de participare este obligatorie pe fiecare lot conform noilor modificari ale OUG34/2006(ART.43 ?alin.2(a) OUG 76/2010), pentru loturile cu valori sub 63000 lei maxim , garantia de participare nu poate depasi 2% din valoarea estimata a lotului respectiv. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Potrivit art.87 din H.G. 925/2006: -garantia de buna executie-5%din pretul contractului fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala:  B-DUL EROILOR, NR.5, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  505200, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL "DR. A TULBURE" FAGARAS
Adresa postala:  STR. GHIOCEILOR, NR.1, Localitatea:  FAGARAS, Cod postal:  505200, Romania, Tel. 0268211665, Fax:  0268211665
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer