Licitatie Publica - contract furnizare medicamente uz uman
Anunt de participare numarul 6131/21.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: EMILIA TATAR, Tel.021/318.91.84. INT 159, Email: [email protected], Fax: 021/318.91.97., Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare medicamente uz uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic de nefrologie dr. Carol Davila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente: acid acetil salicilic si derivati;subst. active azotate;zaharuri pure;vitamine;alcaloizi naturali;produse opoterapice;med. pe baza de ca;sulfamide;din plante;compusi heterociclici;hormoni naturali si de sinteza;produse farm. diverse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
medicamente
Valoarea estimata fara TVA: 610, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie a contractului, in cuantum de 5 %-formular19(ghid)completat de banca furnizor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata in termen de 60 zile de la receptia produselor cu ordin de plata (trezorerie) si finantare CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale op. economoc;copie dupa CUI;declaratie de eligibilitate-formular ghid;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug.34/2006;autorizatie de functionare;certificat constatator emis de registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
propunerea financiare;dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;(certificat de atestare fiscal)in original sau copie legalizata;detalierea elementelor de cost ce formeaza propunerea financiara-cuantumul cheltuielilor de transport din aceste costuri formular 10A
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificare ISO 9001/2000 sau 2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu e cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , desemnata prin decizie interna a spitalului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. stavropoleos nr.6;sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 4;sector 1;bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010731, Tel.021/318.91.97, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 12:18