Licitatie Publica - Contract furnizare "Mobilier, table scris si jaluzele verticale pentru amfiteatre imobil Utilaj Tehnologic Textil – Mecatronica"
Anunt de participare numarul 99941/12.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel. 0232278680/2196, In atentia: Administrator Sef Mariana Olaru, Email: [email protected], Fax: 0232233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior de stat - tehnic
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare "Mobilier, table scris si jaluzele verticale pentru amfiteatre imobilUtilaj Tehnologic Textil – Mecatronica"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi - Facultatea de Mecanica str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 43- imobil Utilaj Textil si Mecatronica
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia va consta in furnizarea si montarea de mobilier amfiteatre, table de scris si jaluzele verticale. Cantitatea este stabilita pentru 2 sali de amfiteatru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
30195500-7-Table de scris cu creta sau accesorii (Rev.2)
39515440-1-Jaluzele verticale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ptr. 2 sali:
- scaun amfiteatru = 224 buc.
- catedre = 2 buc.
- table de scris = 2 buc.
- jaluzele verticale ~ 61, 85 m.p.
Valoarea estimata fara TVA: 85, 296.55EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.06.2010 pana la 23.08.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.participare suma fixa cuantum maxim 2% val estimata contractachizitie publica = 7123 RON. Garantia de buna executie cuantum de 5% val.contract de furnizare fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin ordin de plata, prin Trezorerie, fond buget investitii imobil
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani privind furnizarea si punerea in functiune mobilier amfiteatre: valori, perioade de livrare, beneficiari, pentru maxim 10 contracte (F 8 – Sect IV) insotita declaratie scrisa a ofertantului (F 9 – Sect IV); Cerinta minima obligatorie: Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 (unu) contract, ce a avut ca obiect furnizarea de mobilier amfiteatre cu o valoare minimala de 170 000RON fara TVA (1/2 val. estimata a contractului).Se va considera ?eplinita cerinta, daca sunt prezentate urmatoarele documente: copii ale contractelor care dovedesc experienta similara, ?otite de anexele acestora;copii ale proceselor verbale de preare primire si punere ?functiune; copii ale facturilor de furnizare; recomandari ?original din partea beneficiarilor din care sa rezulte calitatea produselor ca fiind cel putin buna; Declaratie ref. la echipamentele tehnice si la masurile aplicate ?vederea asigurarii calitatii; Informatii ref. personalul/ organ. tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, ?special pentru asigurarea controlului calitatii (F 10 – Sect IV) ; Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ?acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante: Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii propriu ISO 9001 sau Autorizare pentru livrarea produselor insotita de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al producatorului-ISO 9001 sau echivalent ; ISO 14001 – Sistemul de Management de Mediu propriu valabli(certificat ISO 14001 sau echivalent ; ISO 18001 – Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Operationale propriu(certificat OHSAS 18001 sau echivalent) ; Mostre, descrieri si/sau fotografii -Autoritatea contractanta are dreptul de a cere montre de produs, fise tehnice.Se vor prezenta obligatoriu mostre pentru blatul de scriere, sezut, spatar si mecanismul de rabatere.Se vor prezenta mostre pentru jaluzele.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate sia mostrelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie licitatie electronicadata de 09.06.2010. Se va desfasurain doua runde: runda I a data de 11.06.2010sirunda II a(finala) pe data de 15.06.2010
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7584/12.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 11:00
Locul: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Iasi Facultatea de Mecanica , sala consiliu, etaj.I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice , numiti prin Decizie Rector si persoane imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fonduri bugetare INVESTITII - imobil nou construit
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi –Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. : 0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Data limita pana la care ofertantii au dreptul pentru depunerea contestatiilor este de 5(cinci) zile de la data luarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi - Oficiul Juridic - consilier juridic jr. MIRELA TROIA
Adresa postala: str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T , etaj.I, Directia Generala Administrativa, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. 0232-278680/2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 11:26