Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare motorina


Anunt de participare (utilitati) numarul 132040/14.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TURSIB S.A.
Adresa postala: Calea Dumbravii, nr.133-135, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: ADELA HILA, Tel. 0269 - 426 100, Email: [email protected], Fax: 0269 - 210 771, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract furnizare motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Sibiu, Calea Dumbravii nr. 133-135
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie motorina Euro Diesel 5-10 ppm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1255 tone
Valoarea estimata fara TVA: 6, 607, 382RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.03.2012 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 125000 lei; garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, certificat de participare la procedura cu oferta independenta, declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabilela data deschiderii ofertelor. In situatia in care ofertantii au mai multe puncte de lucru, Certificatul fiscal privind plata, la zi, a taxelor si impozitelor locale va fi prezentat numai pentru sediul social al ofertantului. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat constatator emis de ORC (persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional). Toate documentele vor fi atasate in SEAP purtand, pe fiecare fila a documentului, specificatia "conform cu originalul", semnatura reprezentantului legal si stampila in original a societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani. Cerinta minima : cifra medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) de cel putin10.000.000 LEI. Se vor prezenta bilanturile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 si 30.06.2011. Toate documentele vor fi atasate in SEAP purtand, pe fiecare fila a documentului, specificatia "conform cu originalul", semnatura reprezentantului legal si stampila in original a societatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract sau a mai multor contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similarein cantitatea sau cantitati cumulate de cel putin cantitatea solicitata in cadrul prezentei proceduri - fiecare contract prezentat in lista cuprinzand dovada furnizarii de produse similare va fi insotit de o recomandare eliberata de cealalta parte semnatara a contractului; certificatul de conformitate si licenta RAR pentru produs;declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si umanepe care se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea prezentului contract; documente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001:2000 sau echivalent. Toate documentele vor fi atasate in SEAP purtand, pe fiecare fila a documentului, specificatia "conform cu originalul", semnatura reprezentantului legal si stampila in original a societatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S155-258518 din 13.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Livrarea produselor se va face esalonat, pe baza de comanda.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 133-135, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. 0269426100, Email: [email protected], Fax: 0269210771
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer