Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE MOTORINA EURO 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 142855/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBIS
Adresa postala: Zalau, str. Fabricii, nr. 30/A, jud. Salaj, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450081, Romania, Punct(e) de contact: OPRE DANIEL, Tel. +40 0260617790, Email: [email protected], Fax: +40 0260617790, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transporturi urbane, suburbane si metropolitane de calatori
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE MOTORINA EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: str. Fabricii nr. 30/A, Zalau jud. Salaj, cod 450081
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE MOTORINA EURO 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
540000 litri pe an45000 litri pe lunaValoarea estimata in lei este de 2538000 la cursul valutar de 4, 3779 din data de 20.02.2013.
Valoarea estimata fara TVA: 579, 730EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei, valoare ce nu depaseste 2% din valoarea estimata. Perioada de valabilitate a garantiei este de 30 zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui fie prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, in conformitate cu modelul prezentat in Sesiunea II ?Formulare?.In masura in care ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conformart.278ind1 din OUG 34/2006 lit. b), coreland cu valoarea estimata a contractului.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 10% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(scrisoare de garantie bancara) si devine anexa la contract.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru garantia de participare conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic, conform modelului prevazut in lege.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratii in conformitate cu modelul prezentat in Sesiunea II ?Formulare?
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.
Persoanele responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante este: Director general Ing. Ruzici Dan Marius, Director economic Ec. Sojka Atila Ioan, Sef birou achizitii Ec. Opre Daniel. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani.; copie dupa bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Modalitatea de indeplinire
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani.- in conformitate cu modelul prezentat in Sesiunea II ?Formulare? - ?Informatii generale?.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie vizibila cu mentiune "conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor.
Modalitatea de indeplinire
In acest sens ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? in conformitate cu modelul prezentat in Sesiunea II ?Formulare?
Cerinta nr. 2
Operatorul economic va face dovada ca are dotarea tehnica corespunzatoare pentru a fi capabil sa efectueze, la cererea autoritatii contractante, transportul cantitatii de motorina solicitat.
Modalitatea de indeplinire
Documente edificatoare care sa ateste ca ofertantul detine in
proprietate/chirie si poate pune la dispozitie, la solicitarea
achizitorului, autocisterne corespunzatoare
indeplinirii cerintei nr. 2.
Declaratie din partea operatorului economic care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001
Modalitatea de indeplinire
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie vizibila cu mentiune "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala licitatie electronica conform art. 161 din OUG 34/2006.Durata runda: 1 zi.In conformitate cu art. 165, alin.(2) din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va invita numai ofertanti care au depus oferte admisibile si sunt inregistrati in SEAP sa prezinte preturi noi in cadrul fazei finale de licitatie electronica. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Avand in vedere criteriul de atribuire ? pretul cel mai scazut- si potrivit art. 167, alin.(1), lit. a) din OUG nr.34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei. Prin urmare ofertantii admisi vor avea posibilitatea, in cadrul acestei etape finale de licitatie electronica, sa prezinte preturi noi (sa imbunatateasca pretul ofertei ). Invitatia se va transmite catre ofertantii care au depus oferte admisibile, in conformitate cu art. 165, alin. 4 din OUG nr. 34/2006, cu doua zile lucratoare inainte de data de incepere a fazei finale de licitatie electronica.Licitatia electronica vaincepe dupa doua zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Licitatia electronica se finalizeaza dupa 24 de ore , de la ora de incepere a licitatiei electronice.Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DAofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 10:00
Locul: Sala de sedinte de la sediul S.C. Transurbis S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Director general
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitate de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale este solicitatea reofertarii in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, conform art. 256 (2) lit.a) din OUG 34/2006 modificat si actualizat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Transurbis S.A. - Birou Achizitii
Adresa postala: Str. Fabricii, nr. 30, jud. Salaj, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450081, Romania, Tel. +40 0260617790, Email: [email protected], Fax: +40 0260617790, Adresa internet (URL): http: //www.tuz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 07:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer