Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare motorina Euro Diesel 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 114057/14.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLITRANS 2000 S.A.
Adresa postala:  Str.Depozitelor , Nr. 2L, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110129, Romania, Punct(e) de contact:  sediul S.C. Publitrans 2000 S.A., Tel. 0248213573, In atentia:  DANIELA TOROK, Email:  [email protected], Fax:  0248213577, Adresa internet (URL):  http: //publitrans2000.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract furnizare motorina Euro Diesel 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul S.C. Publitrans 2000 S.A. din Pitesti, str. Depozitelor, nr. 2L
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare motorina Euro Diesel 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima necesara de motorina Euro Diesel 5, calculata pentru perioada 02.05.2011-31.12.2011, este de 1.496.000 litri, iar cea maxima, calculata pentru perioada 02.05.2011-30.04.2012, este de 2.244.000 litri, in functie de necesitatile curente, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 180000 lei si de buna executie in cuantum de 10% din val.fara TVA a contractului, constituite: virament sau printr-un instr.de garantare emis de o banca sau soc.de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si partial subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- Certificate de atestare fiscala, in cazul persoanelor juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetele componente ale bugetului general consolidat
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf.Ord.Nr. 314/12.10.2010
- Informatii generale- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ideplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in d.a.Aceasta va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art.11, al.(4) din H.G. nr.834/22.07.2009
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract de furnizare in statul de origine.
Conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil incheiat la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente;sau:
- Informatiiprivindcifradeafaceripe ultimii trei ani,
- Formularul de oferta,
- Centralizatorul de preturi.Conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul ISO 9001:2008, privind Sistemul de Management al Calitatii;
- Certificatul ISO 14001:2005, privind Sistemul de Management al Mediului;sau:
- Documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat de catre un organism acreditat
- Declaratie privind lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, confirmata de minim 3 certificate sau recomandari- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului,
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Declaratie privind respectarea cerintelor referitoare la conditiile de munca, protectia muncii si protectia mediului,
- Declaratie care contine informatii privindpersoanele responsabile direct de indeplinireacontractului'
- Scrisoarea de inaintare,
- Imputernicire scrisa.Conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea unei runde de l.e.Pretul va fi pt.un litru motorina, cf.cerintelor din d.a.accesibila in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
C. f. nr. 1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.04.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 10:00
Locul: la sediul S.C. Publitrans 2000 S.A. din Pitesti, str. Depozitelor, nr. 2L
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa, conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual in cursul lunii ianuarie
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONALDESOLUTIONAREACONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la comunicarea ofertei castigatoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. PUBLITRANS 2000 S.A.
Adresa postala:  str. Depozitelor, nr. 2L, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110129, Romania, Tel. 0248213573, Email:  [email protected], Fax:  0248213577, Adresa internet (URL):  http: //publitrans2000.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2011 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer