Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE MOTORINA EUROV


Anunt de participare (utilitati) numarul 133719/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBIS
Adresa postala: Zalau, str. Fabricii, nr. 30/A, jud. Salaj, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450081, Romania, Punct(e) de contact: VALERIU CRISAN, Tel. +40 260617790, In atentia: OPRE DANIEL, Email: [email protected], Fax: +40 260617790, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE MOTORINA EUROV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Fabricii nr. 30/A, Zalau jud. Salaj, cod 450081
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE MOTORINA EUROV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
540000 litri pe an
45000 litri pe luna
Valoarea estimata in lei este de 2420432, 00 la cursul valutar de 4, 3222 din data de 03.10.2011.
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 48.000 lei, valoare ce nu depaseste 2% din valoarea estimata.Perioada de valabilitate a garantiei este de 30 zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executiea contractului este 10% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(scrisoare de garantie bancara) si devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Persoanele cu functie de decizie din cadru S.C. Transurbis S.A., in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general Ec Muresan Ioan Ionel, Director economic Ec.Fazakas Nicolae, Sef serv. juridic Jrs. Crisan Valeriu, Sef serv. achizitii Ec. Opre Daniel. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; copie dupa bilantul contabil la data de 31.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea listei principalelor livrari de astfel deproduse in ultimii 3ani; unitatea sa detina antrepozit fiscal sau Atestat de inregistrare pentru comercializare si depozitare angro de produse energetice; Lista de experienta similara; Certificat de conformitate produs; Autorizare pentru livrarea produselor; Certificat Omologare ADR pt. mijloacele de transport
Certificatul ISO 9001/2008 de la producator sau comerciant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu art. 165, alin.(2) din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va invita numai ofertanti care au depus oferte admisibile si sunt inregistrati in SEAP sa prezinte preturi noi in cadrul fazei finale de licitatie electronica. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Avand in vedere criteriul de atribuire ? pretul cel mai scazut- si potrivit art. 167, alin.(1), lit. a) din OUG nr.34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei. Prin urmare ofertantii admisi vor avea posibilitatea, in cadrul acestei etape finale de licitatie electronica, sa prezinte preturi noi (sa imbunatateasca pretul ofertei ).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
director general
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitate de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale este solicitatea reofertarii in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Bucuresti, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Bucuresti, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer