Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 54413 | 54593 | 55000000-0 | 5520 | 55520000-1 | 56181 | 56241 | 56245 | 56249 | 56253 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare obiecte de mobilier


Anunt de participare numarul 5793/19.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Domnita Anastasia nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Spinu Vieanu, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3146664, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare obiecte de mobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatia Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de obiecte de mobilier (birouri, dulapuri, mese, fotolii, canapele, cuiere, paturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121230-6 - Birouri din lemn (Rev.1)
36121000-5-Mobilier de birou (Rev.1)
36121200-7-Mobilier de birou din lemn (Rev.1)
36121220-3-Dulapuri din lemn (Rev.1)
36133312-2-Mese (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
birouri 256 bc, corpuri 46 bc, mese 214bc, dulapuri 651 bc, vitrina 3 buc, fotolii 26 bc, canapele 6 bc, cuiere 80 bc, paturi 20 bc, comoda 5 bc
Valoarea estimata fara TVA: 373, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participarelotul I 2777 RON, lotul II 960 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular 12A, declaratie privind neincadrarea al art 181 formular 12B, Certificat constatattor de la Registrul Comertului, Certificat de inregistrare, certificate de plata a impozitelor si taxelor din care rezulta ca operatorii economici nu au debite la data de 28.02.2007, certificat care sa ateste introducerea sistemului de management al calitatii ISO 9001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2006 vizat de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea scrisa din partea operatorului economic, pentru persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.32131118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Management Logistic si AdministrativServiciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer