Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE: OXIGEN MEDICINAL LICHID si INCHIRIERE INSTALATIE DE APROVIZIONARE CU OXIGEN


Anunt de participare numarul 25464/26.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str. splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 314.00.15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE: OXIGEN MEDICINAL LICHID si INCHIRIERE INSTALATIE DE APROVIZIONARE CU OXIGEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITATR DE URGENTA BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE: OXIGEN MEDICINAL LICHID si INCHIRIERE INSTALATIE DE APROVIZIONARE CU OXIGEN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111140-8 - Gaze medicale (Rev.1)
45500000-2-Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 LOT , CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 131, 587RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIE DE PARTICIPARE, IN VALOARE DE 1.315, 00 RON , CONSTITUITA PRIN SCRISOARE BANCARA, -GARANTIE DE BUNA EXECUTIE, IN CUANTUM DE 5 % DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-
-Certificat de atestare fiscala.
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
-Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.
-Autorizatie pe punere pe piata , eliberata de M.S.-Agentia Nationala a Medicamentului.
-Certificat de conformitate , emis de M.S- Agentia Nationala a Medicamentului)
-Autorizatia de comercializare de la producator-Documente emise de organisme acreditate : UNI, ISO, EN, TUV, sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul financiarcontabilla 30 iunie 2006.
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani Formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari deproduse similare , in ultimii 3 ani-FISA TEHNICA
-BULETINUL DE ANALIZA-DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE privind cerintele minime de calificare solicitate in CAIETUL DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26931/25.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 11:00
Locul: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, salaAMFITEATRU MIC , etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE si REPREZENTANTII OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272, alin.1.2 din OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL S.U.U.B.
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECT.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021.318.05.11, Fax: 021.31.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer