Licitatie Publica - Contract furnizare paine semialba
Anunt de participare numarul 93772/04.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare paine semialba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul beneficiarilor conform fisei de date
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare paine semialba pentru unitatile penitenciare din localitatile Bucuresti si Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul1 cant. min. 851443 kg, cant max. 894718 kg;Lotul2 cant. min. 328615 kg, cant max. 402078 kg. Autoritatea contractanta va achizitiona cantitatile minime
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 028, 135.25 si 2, 212, 860.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare lot 1 :19075lei, lot2:7260lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei. Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscuta de audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat al producatorului, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO), Autorizatie de livrare din partea producatorului, Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de desfasurare a activitatii in domeniul productiei de produse alimentare, Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor, eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Buletin de analiza al produsului ofertat emis de un laborator de analize acreditat, Declaratia de conformitate a produsuluiemisa de catre producator, Autorizatii sanitare defunctionare emise de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor a autovehiculelor cu care se va face transportul produselor de la furnizor la beneficiar, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare de produse, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T2/ 16000 din 02.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante: str. Sabarului, nr. 1, com. Jilava, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor din partea autoritatii contractante si persoanele imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050019, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BucurestiBucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Bazei de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii Jilava
Adresa postala: Str. Sabarului, nr. 1, Localitatea: Jilava, Cod postal: Ilfov, Romania, Tel.0214570181 int 344, Fax: 0214570165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 12:21