Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare petrol Jet A1 si servicii de alimentare aeronava


Anunt de participare numarul 143225/20.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013695, Romania, Punct(e) de contact: LUANA ISTRATESCU, Tel. +40 212081544, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212081544, Adresa internet (URL): www.caa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: alte activitati anexe transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare petrol Jet A1 si servicii de alimentare aeronava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul International Bucuresti - Baneasa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de petrol Jet A1 si servicii de alimentare aeronava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131000-6 - Kerosen de avion (Rev.2)
63733000-6-Servicii de alimentare cu combustibil a aeronavelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Baneasa 115 tone
Lot 2: Constanta 4, 5 tone
Lot 3: Bacau 3, 5 tone
Lot 4: Iasi 3, 5 tone
Lot 5: Suceava 2, 5 tone
Lot 6: Satu Mare 4, 5 tone
Lot 7: Baia Mare 4, 5 tone
Lot 8: Oradea 3, 5 tone
Lot 9: Cluj 4, 5 tone
Lot 10: Sibiu 3, 5 tone
Lot 11: Targu Mures 2, 5 tone
Lot 12: Arad 3, 5 tone
Lot 13: Timisoara 7, 5 tone
Lot 14: Craiova 1 tona
Lot 15: Tulcea 1 tona
Valoarea estimata fara TVA: 742, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1: Baneasa 10350leiLot2: Constanta 405leiLot3: Bacau 315leiLot4: Iasi 315leiLot5: Suceava 225leiLot6: Satu Mare 405leiLot7: Baia Mare 405leiLot8: Oradea 315leiLot9: Cluj 405leiLot10: Sibiu 315leiLot11: Targu Mures 225leiLot12: Arad 315leiLot13: Timisoara 675leiLot14: Craiova 90leiLot15: Tulcea 90lei(pt a benef de reduc cu 50% a gar de part se va prez decl pe propr rasp ca ofertant se incadreaza in categ IMM)Per de valabil a gar pt part tb sa fie cel putin egala cu per de valabil a ofertei, resp min 90 de zile de la data limita de primire a ofertGar pt part se poate constituia)sub forma unui instrum de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in original, cf Form 8 din Sect Formulareb)prin Ordin de plata in cont organizator procedurac)depunere la casierie in numerarConturi AACR: ING BANK-RO 95INGB0001008171188910 (RON)RBS-RO23ABNA4100264100045817 (RON)BCR Agentia Aviatiei?RO15RNCB0307005024210001 (RON)TREZORERIE MUNICIPIULUI BUCURESTI RO22REZ7005069XXX001903 (RON)BRD?RO30BRDE445SV77196034450 (RON)Neprezentarea gar de part conduce la respingerea oferteiAutorit contractant are drept de a retine gar pt part, ofertant pierzand astfel suma constituita, at cand ac din urma se afla in oricare dintre urm situatii: -isi retrage oferta in per de valabil a acesteia-oferta sa fiind stabilit castigatoar, nu constituie gar de buna executie in per de valabil a oferteisi, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract-oferta sa fiind stabilita castigatoar, refuza sa semneze contract de achizitie publica/acord-cadru in per de valabil a oferteiPotrivit art.278/1 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar de part in raport cu valoarea estimata a contractului?, respectiv 4297, 50 lei pt lot 1Echivalenta leu/alta valuta va fi cursul de schimb publicat de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP a) Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)- (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Cuantumul garantiei de buna executie acontractului de prestari servicii: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.
3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Claudia VIRLAN ? Director General
Tudorel ROMAN - DirectorDirectia Navigabilitate
Ovidiu TRAICHIOIU - Director Directia Aeroporturi
Alina MACOVEI ? Director Directia Economica
Victorita RADU ? Sef Serviciu Financiar-Contabilitate
Silviu Gabriel GAFITA- Sef Serviciu Administrativ
Iulian DUMITRESCU - Sef Serviciu SVZM
Marin ZAMFIR ? Inginer Sef SSVZM
Silviu POP ? Inginer aviatie SSVZM
George Mircea ANTON ? Inginer aviatie SSVZM
Laurentiu-MihaiSTEFAN ? Inginer aviatie SSVZM
Elena DOBRAN ? Consilier Juridic
Oana CONSTANTINESCU ? Consilier JuridicMihai IGNAT ? Economist
Luana-Rodica ISTRATESCU ? Economist
Stefan GHINCEA ? Sef Serviciu Comercial
Roxana-Teodora DUMITRACHE ? Economist
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte : - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;
- ca domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cu obiectul prezentei proceduri;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agent autorizat in conformitate cu RACR-AD-AAH, pentru efectuarea handlingului combustibilului
Lista locatiilor pe care ofertantul este autorizat sa efectuezehandlingul combustibilului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta certificatul de autorizare emis de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana R.A., in conformitate cu RACR-AD-AAH, pentru efectuarea handlingului combustibilului.Ofertantul va prezenta lista locatiilor pe care ofertantul este autorizat sa efectuezehandlingul combustibilului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
04/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 11:00
Locul: Sediul AACR, Sos. Bucuresti Ploiesti, nr. 38-40, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: ianuarie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Forma documentelor solicitate la nivelul Fisei de date a Achizitiei vor respecta dispozitiile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Departajarea ofertelor cu pret egal: In situatia in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatie de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis modul concret de indeplinire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256/2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Autoritatii Aeronautice Civile Romane
Adresa postala: Sos. Bucuresti ? Ploiesti, nr. 38-40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013695, Romania, Tel. +40 212081301, Email: [email protected], Fax: +40 212081572, Adresa internet (URL): www.caa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer