Licitatie Publica - Contract furnizare piese pentru autobuzele ISUZU
Anunt de participare (utilitati) numarul 36277/17.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gagani88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Costin Pirvu, Tel.0244543751, Email: [email protected], Fax: 0244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract furnizare piese pentru autobuzele ISUZU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ploiesti, gageni 88, prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia a 6 loturi piese si accesorii pentru autobuzele ISUZU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cu anexa 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 532, 768RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lot1-3000lei, lot3-1000lei, lot5-400lei, lot6-1600lei, lot7-1400lei, lot8-600lei. garantia de buna executie: 5% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul General Consolidat. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului iar pentru pers. juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani: lotul 1-min 196402 lei, lotul 3-min 62890 lei, lotul 5-min 25347 lei, lotul 6-min 106168 lei, lotul 7-min 95825 lei, lotul 8-min 46136 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16769
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S25-029857 din 06.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2007 11:00
Locul: Prahova, Ploiesti, Gageni 88
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zola, 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244511049
Organism competent pentru procedurile de mediere
Comisia Nationala de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contecios
Adresa postala: gageni 88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel.0244543751, Email: [email protected], Fax: 0244513228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 15:45