Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare pneuri pentru autobuze


Anunt de participare (utilitati) numarul 41772/23.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT IN COMUN CONSTANTA
Adresa postala: STRADA INDUSTRIALA NUMARUL 8, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900147, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR DAN CRISTIAN, Tel.0241.618.581, Email: [email protected], Fax: 0241.694.863, Adresa internet (URL): www.ratc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract furnizare pneuri pentru autobuze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATC Constanta, str. Industriala, nr. 8, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de pneuri pentru autobuze folosite la transportul in comun in conditi de trafic "stop and go".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111320-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
400 bucati pneuri
Valoarea estimata fara TVA: 92, 843EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 5000 lei in numerar la casieria RATC; O.P.in cont nr. RO23BTRL01401202694292XX Banca Transilvania sucursala Constanta sau fila CEC;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente ).
Pentru ofertantii persoane juridice romane acestea sunt:
1. Certificat de atestare fiscalapentru persoane juridice emis de MFP DGFP, valabil la deschiderea ofertelor (in original sau copie legalizata).
2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de SPIT, valabil la data deschiderii ofertelor (maxim 30 zile de la data emiterii de catre unitatea autorizata) , in original sau copie legalizata;Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata pentru conformitate cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data deschiderii ofertelor (maxim 30 zile de la data emiterii de catre unitatea autorizata)Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale- cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani , sa fie de cel putin 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit;
2. Scrisoare de bonitate din partea unei banci din Romania in original sau copie legalizata valabila la data deschiderii ofertelor (maxim 30 zile de la data emiterii de catre unitatea autorizata)
4. Balanta contabila la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contractelor (principalelor livrari de produse cel putin egale cu cantitatea de produse solicitata de RATC Constanta, catre societati ce detin parcuri auto de autobuze) insotita de recomandari din partea beneficiarilor;2.Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si CV persoanei desemnate cu derularea contractului.
3. Autorizatie din partea producatorului in original si tradusa legalizat;
4. Standardele de asigurare a calitatii :
4.1. Prezentarea certificatului ISO 9001:2001, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produse, din partea producatorilor ( copie);
4.2. Certificat de garantie emis de producator pentru produsele livrate ce va corespunde cu reglementarile ECE-ONU (din care sa reiasa rulajul minim garantat);
4.3. Certificat de conformitate RAR-OCP
4.4. Prezentarea certificatului ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
65%
Descriere:
2.
Rulajul minim garantat
30%
Descriere:
3.
Termen de livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
321/18.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria RATC; O.P.in cont nr. RO23BTRL01401202694292XX deschis la Banca Transilvania, sucursala Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2008 10:00
Locul: Sediul RATC Constanta, Str. Industriala, Nr. 8, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3114641, Email: [email protected], Fax: 021/3114642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian. nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0214/551345
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator a actului autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATC Constanta
Adresa postala: Str. Industriala, nr. 8, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900147, Romania, Tel.0241/618581 int. 418, Fax: 0241/694932
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer