Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare preparate pe baza de carne - locatiile Bucuresti, Brasov si Predeal


Anunt de participare numarul 77787/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor- Directia Economico -Administrativa
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Florina Paun, Tel.021.303.70.80 int10647, In atentia: Florina Paun, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare preparate pe baza de carne - locatiile Bucuresti, Brasov si Predeal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: (franco-depozit achizitor ): Bucuresti-depozitul situat in str. Leaota nr.2A, sect.6, Hotel Excelsior Brasov-str. Matei Basarab nr.41-43, Hotel Turist-Predeal- str.Petru Rares nr.4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare preparate pe baza de carne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15131700-2 - Preparate pe baza de carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru locatia Bucuresti -Cod CPV 15131700-2 preparate pe baza de carneLot 1 kaizer- 700 kgLot 2 muschi file- 700 kgLot 3 pastrama porc- 700 kgLot 4 piept ardelenesc- 120 kgLot 5 sunca presata- 700 kgLot 6 sunculita taraneasca- 450 kgLot 7 muschi tiganesc- 600 kg
Pentru locatiile Brasov si Predeal - Cod CPV 15131700-2 preparate pe baza de carneLot8 kaizer- 300 kgLot9 muschi file- 150 kgLot 10 pastrama porc- 150 kgLot 11 piept ardelenesc- 150 kgLot 12 sunca presata- 300 kgLot 13 sunculita taraneasca- 200 kgAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile contractate, prin act aditional, pentru primele 4 luni ale anului 2010, astfel:
Pentru locatia Bucuresti - Cod CPV 15131700-2 preparate pe baza de carneLot 1 kaizer- 450 kgLot 2 muschi file- 450 kgLot 3 pastrama porc- 450 kgLot 4 piept ardelenesc-80 kgLot 5 sunca presata- 450 kgLot 6 sunculita taraneasca- 300 kgLot 7 muschi tiganesc- 400 kg
Pentru locatiile Brasov si Predeal - Cod CPV 15131700-2 preparate pe baza de carneLot8 kaizer- 200 kgLot9 muschi file- 100 kgLot 10 pastrama porc- 100 kgLot 11 piept ardelenesc- 100 kgLot 12 sunca presata-20 kgLot 13 sunculita taraneasca- 130 kgSuplimentarea cantitatilor de produse contractate se va putea efectua numai in situatia in care exista fonduri alocate cu aceasta destinatie
Valoarea estimata fara TVA: 140, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1, 5% din val. max. fara TVA / lot. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Plata se va efectua cu Ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular nr.12 A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular nr.12 B); Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in original sau copie legalizata; in cazul intreprinderilor mici si mijlocii , declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (formular nr. 2).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorii economici au implementat si mentin o procedura sau proceduri permanent bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005 sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
- Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru producatori, sau autorizatie de distributie a produselor si licenta de fabricatie a producatorului- in cazul distribuitorilor;
- Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitare veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar veterinar, conform art. 18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare;
- Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare lot ofertat.
- Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul care urmeaza a filivrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic conform legislatiei in vigoare.
- Predarea mostrelor se va efectua, pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta, la depozitul situat in str. Leaota nr.2A, sector 6, Bucuresti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii despre organizarea licitatiei electronice sunt mentionate in Documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 11:00
Locul: M.A.I. - D.E.A. - Grupul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti autorizati ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA ECONOMICO - ADMINISTRATIVA- Grupul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3 sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021.303.70.80 int.10647, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer