Licitatie Publica - Contract furnizare produse - calculatoare portabile
Anunt de participare numarul 11436/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Informatizare
Adresa postala: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403019, In atentia: Aurel Laslau, Email: [email protected], Fax: 0256403150
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Registratura UPT, Tel.0256403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse - calculatoare portabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Depozitul central
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de calculatoare portabile: 51 bucati in 17 configuratii. Documentatia este accesibila in sistem, atasata invitatiei de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30213300-8-Computere portabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calculatoare portabile: 51 bucati in 17 configuratii.
Valoarea estimata fara TVA: 192, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2000 RON sub forma unei garantii bancare pentru participare.Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului (scrisoare de garantie bancara).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va realiza din surse proprii iar plata se deruleaza prin trezorerie (ordin de plata).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala: copie "conform cu originalul" semnata si stampilata;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original sau copie legalizata. Pentru persoanele juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Declaratie privind eligibilitatea: prezentare formular 12A;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare formular 12B.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat de organele competente (in copie);
Formularul informatii generale (se regaseste in documentatie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani: completare formular 12D (se regaseste in documentatie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S39-047470 din 24.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr. 2, Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (se va completa formularul 12C).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa, in termen de cel mult 10 zile, de la luarea la cunostinta, de catre constatator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403027, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 16:00