Licitatie Publica - Contract furnizare produse - materiale sanitare
Anunt de participare numarul 80523/20.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel.0771229918, Email: [email protected], Fax: 021300.28.98, Adresa internet (URL): https: //www.instparhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse - materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, Bd-ul Aviatorilor, nr. 34-36, sector 1, Bucuresti - Magazie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Materiale Sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de Sarcini si anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 1, 284, 161RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contract pana la 31.12.2009 cu prelungire prin act aditional pana la 30.04.2010
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 5 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, conform Anexa B.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul de Stat - Contract CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG 34/2006, art.44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea,
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Autorizatie pentru livrarea produselor/echivalent din partea producatorilor sau a reprezentantilor producatorilor care sa faca referire la licitatia organizata de Institutul C.I.Parhon;
-Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale, emis de MS sau declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcaj CE;
-Certificat de inregistrare al reprezentantului autorizat al producatorului, emis de MS;
-Autorizatie de functionare eliberata de MS;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, pentru obiectul supus achizitiei;
-Prezentarea a cel putin un contract finalizat de furnizare, echivalent cu obiectul supus achizitiei;
-Ofertantul va depune cel putin 3 recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei;
-Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatiile solicitate;
-Certificate privind standardele de asigurare a calitatii pentru producator emise de oragnisme abilitate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica si vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP, se desfasoara o singura Runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
a775/12.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 11:00
Locul: Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon, Birou Intern Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I.Parhon
Adresa postala: Bd. Aviatorilor, nr. 34-36, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel.0771229918, Email: [email protected], Fax: 0213002898
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 15:51