Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE PRODUSE - PAINE ALBA SI PAINE SEMIALBA
Anunt de participare numarul 30442/31.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Cociorva, Tel.0232-216722, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE PRODUSE - PAINE ALBA SI PAINE SEMIALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitanciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, localitatea Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea cu paine semialba- 86756 kg si paine alba- 2990 kg conform caietului de sarcini, in cantitatile si conditiile de calitate aratate in acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paine alba a 0, 500 kg/buc. in cantitate totale de 2990kgPaine semialba a 0, 500 kg/buc. in cantitate totala de 86756 kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 144, 192 si 261, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2600 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 7% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fondurile alocate prin bugetul de stat pe anul 2007, iar plata se va face prin ordin de plata in contul furnizorului deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului conform legislatiei in vigoareart. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea ( Anexa 1 ).- fisa de informatii generale despre societate ( Anexa 3 ).- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ( Anexa 2 )- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta.- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta(original sau copiii legalizate).- certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
- certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei)Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul financiar contabil la 31decembrie 2006 vizat si inregistrat la organele competente-copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.- fisa de informatii pe ultimii 3 ani Anexa 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- formularul C1- Recomandari din partea unor beneficiari-clienti-cerinte minime: prezentarea a cel putin a 3 recomandari din partea unui beneficiar/client- informatii privind utilajele, echip.teh, mij. de transport, - autorizare de livrare, ,- certificat HACCP, ISO 9001, - aviz de functionare, - licenta de fabricatie a painii eliberata de Ministerul Agriculturii, - aprobare sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 12:00
Locul: Penitenciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, localitatea Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/persoane imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTORUL 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONTEGIOS-ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. ANASTASIE PANU, NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Fax: 0232217822
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act pe care acesta il considera in litigiu
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC al PENITENCIARULUI IASI
Adresa postala: STR. DR. VICOL, NR. 10, Localitatea: IASI, Cod postal: 700469, Romania, Tel.0232216700, Fax: 0232216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2007 16:02