Licitatie Publica - Contract furnizare produse - paine semialba, necesar 2009 si primele 4 luni din anul 2010
Anunt de participare numarul 75701/17.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel.4200810 int.108, Email: [email protected], Fax: 4202058, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse - paine semialba, necesar 2009 si primele 4 luni din anul 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Bucuresti Rahova, loc. Bucuresti, sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de paine semialba, cantitate totala - 424.467 kg. (261.732 kg necesar pentru perioada 22.06.-31.12.2009 si 162.735 kg. necesar pentru perioada 01.01.-30.04.2010)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitate totala - 424.467 kg. (261.732 kg necesar pentru perioada 22.06.-31.12.2009 si 162.735 kg. necesar pentru perioada 01.01.-30.04.2010)
Valoarea estimata fara TVA: 764, 040.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentar se achizitioneaza 162.735 kg necesar 01.01.-30.04.2010
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.06.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare la licitatie: 7640.6 lei;
-garantie de buna executie: 5% din valoarea fara t.v.a. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-subventii bugetare; plata se va efectua dupa livrare in contul deschis la trezoreria statului al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-mai multi opperatoori economici se pot asocia in vederea depuneri unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea, conform anexei 2a din Documentatia de atribuire;b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, anexa 2b;
c. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, pentru plata taxelor si impozitelor la data de 31.03.2009, d. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, pentru plata impozitele si taxele locale la data de 31.03.2009;
e. pentru persoanele juridice romane-cerificat constatator eliberat de catre ONRC;
f. pentru persoanele fizice romane: certificat de producator;
g. pentru persoanele juridice/fizice straine-documente edificatoare de inregistrare/atestare profesionala conforma prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatiii generale, anexa 3 din Documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. declaratie privind partile din contract care sunt subcontractate-anexa 4 din Documentatia de atribuire;
b. autorizatie pentru livrarea produseor-anexa 5 din Documentatia de atribuire;
c. licenta de fabricare a produselor, eliberata de catre Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
d. declaratie privind utilajele, instalatiile si mijloacele de transport autorizate sanitar- veterinar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
orice limba a uniunii Europene tradusa si legalizata in limba romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
pentru atribuirea contractului de furnizare paine semialba prin licitatie deschisa utilizand mijloace electronice participa numai operatori economici inregistrati in SEAP conform procedurii din www.e-licitatie.ro, care este prezentata si in Documentatia de atribuire atasata ca fisier la prezentul Anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195181, Fax: 021/319688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform dispozitiilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Tel.021/4200810, Email: [email protected], Fax: 021/4203173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 17:44