Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE PRODUSE -ECOGRAF MULTIFUNCTIONAL 7 SONDE


Anunt de participare numarul 63500/13.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: BD. FERDINAND I NR. 50, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA ZAMFIR, Tel.2523334, 2522692, Email: [email protected], Fax: 2522829
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE PRODUSE -ECOGRAF MULTIFUNCTIONAL 7 SONDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL DE URGENTA PROF.DR.DIMITRRIE GEROTA - BUCURESTI , B-DUL FERDINAND I, NR.50 , SECTOR 2.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE PRODUSE -ECOGRAF MULTIFUNCTIONAL 7 SONDE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 CPL.
Valoarea estimata fara TVA: 662, 185RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.11.2008 pana la 22.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PART.DE 13240 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE PART. CARE VA AVEA VALAB. EGALA CU PER. DE VALAB. A OFERTEI.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE A CONTR. DE 5% DIN VAL. CONTR. FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ASIGURATE DE LA BUGETUL DE STAT SI PLATA PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL DE TROZERERIE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE FIZICE SI JURIDICE ROMANE SI STRAINE, FURNIZORI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181
- CERIFICAT CONSTATATOR PRIVIND ACHITATREA OBIGATIILOR EXIGIBILE CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT.
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE.
- DOCUMENTE EDIFICATOARE IN TARA DE ORIGINE SAU IN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE STABILIT SAU DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PENTRU DEMOSTRAREA SITUATIEI PERSONALE.
- CERTIFICAT CONSTATATOR ORC.
- CERTIFICAT DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
BILANTUL CONTABIL-31.12.2007
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MSP
AUTORIZATIE DE DELEAR ( DACA ESTE CAZUL)
CERTIFICATE CARE ATESTA STANDARDE DE CALITATEMINIM O RECOMANDARE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL A DERULAT UN CONTRACT AVAND CA OBIECT PRODUSE SIMILARE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
50%
Descriere: FORMULA CALCULPn1=(pret min/pret oferta)XPn1max.
2.
CARCATERISTICI TEHNICE
45%
Descriere: FORMULA CALCUL Pn2=( punctaj obt/pct.max)XPn2max
3.
GARANTIA PRODUSULUI
5%
Descriere: G3=(gar.oferita/gar.cea mai mare)XGmax
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE RIDICA DE LA SEDIUL SPITALULUI - BIROUL ACHIZITII CONTRA COST IN CUANTM DE 100 LEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 10:00
Locul: SPITALUL DE URGENTA PROF.DR. DIMITRIE GEROTA - BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERRSOANE CARE PREZINTA IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 5., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 000320, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STVROPOLEOS, NR.6 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA CU CEL MULT 10 ZILE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ACHIZITII PUBLICE SI CONSILIER JURIDIC
Adresa postala: SPITALUL DE URGENTA PROF.DR. DIMITRIE GEROTA, B-DUL FERDINAND I , NR.50, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021392, Romania, Tel.0212522692, Fax: 0212522692
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer