Licitatie Publica - Contract furnizare produse
Anunt de participare numarul 4803/08.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE Nr. 156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: EUGENIA HONCIOIU, Tel.(4021)208.38.30, Email: [email protected], Fax: (4021)208.38.38, Adresa internet (URL): www.sie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SIE DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: EROU IANCU NICOLAE NR 156, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083858, In atentia: Marius Crihan, Email: [email protected], Fax: 021 2083843
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SIE DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: EROU IANCU NICOLAE NR 156, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083858, In atentia: Marius Crihan, Email: [email protected], Fax: 021 2083843
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SIE DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: EROU IANCU NICOLAE NR 156, Localitatea: VOLUNTARI, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083858, In atentia: Marius Crihan, Email: [email protected], Fax: 021 2083843
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos Bucuresti-Ploiesti nr. 280-284, sect.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achiz si montaj turn de racire cu circuit inchis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231110-1 - Schimbatoare de caldura (Rev.1)
45331221-1-Lucrari de instalare de echipament de climatizare partiala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conf caiet de sarcini nr.13
Valoarea estimata fara TVA: intre 140 si 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 29.06.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de participare 3000lei, gar de buna executie 6% din val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetu de stat pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legaliztata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
Pers jur romane: Declaratie priv eligibilitatea, neincadrarea in prev art 181, doc priv indeplinirea oblig de plata, certif de inreg si certif constatator
Pers jur straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducere legalizatata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
1. Inf generale
2. bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. CMA pe ultimii 3 ani =350.000lei2. la 31.dec 2005 si rap la 30.06.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
1Experienta similara
2ceritficarea sis calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a max 3 contr de furniz prod similare cu o val insumata de min 70.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria aut contr
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 11:00
Locul: str. Erou Iancu Nicolae nr. 156
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repr imputerniciti de operatorii ec ce au depus oferte si comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BL DINICU GOLESCU NR 38 SECT 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR 107-117 SECT 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SIE DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083858, Email: [email protected], Fax: 021 2083843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2007 11:12