Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare produse alimentare


Anunt de participare numarul 144893/13.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213172194, In atentia: Ing. timariu Teodor, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni-Blocul Alimentar
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 077, 256 si 2, 152, 932RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6 din HG nr. 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: Lot 1 4337Lot 2 -Lot 3 847Lot 4 4435Lot 5 4227Lot 6 1822Lot 7 1037Lot 8 1062Lot 9 152Valoarea garantiei de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate garantia pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO79TREZ7025005XXX000170 deschis la Trezoreria sector 2, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Registratura) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original pana la data si ora deschiderii ofertelor; -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; -sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; -sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; -sa prevada modul de executare a platii garantiei; -sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; -sa contina in mod explicit prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul/se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA acontractului, in termen de 10 zilelucratoare de la semnarea contractului, conform art.90, alin.1-3 din HG 925/2006.Modalitati de constituire : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau retineri succesive din plata facturilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat-Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere in conformitate cu prevederile art.180 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant/tert sustinator.
Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant/tert sustinator.
Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant in conformitate cu prevederile Ordinului 314/2010.
Cerinta nr.4: Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art 69^1 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant/tert sustinator.
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Manager-Dr.Carmen Orban;Dir.Medical -Dr.Alina Tanase ;Dir.Fin-Contab-Ec.Emilia Grigore;Dir.Ingrijiri-As.Med.Pr.Otilia Mocanu;Sef Serv.Aprov-Ing.Andreea Sandu;Sef Bir.Achizitii-Ec.Adrian Parvulescu ;Comisia de evaluare : Ing Timariu Teodor ?Sef Serv Administrativ ;Ec.Stoica Flori ?Serv.Achizitii;Ec.Patruta Constantina ?Coordonator Bloc Alimentar;
Cerinta nr.5: Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate.Certificat tip emis de organismele competente din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, prezentat in original /copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.
Cerinta nr.6: Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale .Certificat tip emis de Consiliile Locale din care sa reiasa lipsa datoriilor la bugetul local , scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, prezentat in original /copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul. Cerinta nr.1: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Certificat tip emis de organismele competente in care informatiile furnizate sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , prezentat in original/copie legalizate/copie semnata si stampilata conform cu originalul.
Cerinta nr.2: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Se completeaza modelul din sectiunea Formulare de catre ofertant/sustinator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Bilant contabil la 30.06.2012 sau 31.12.2011 si/sau , dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil , precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, vizate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se anexeazabilant contabil la 30.06.2012 sau 31.12.2011 vizat de organele competente in original/copie semnata si stampilata conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani.Aceasta va cuprinde : valori, perioade livrare , beneficiari.
Cerinta nr.2: Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport, certificate sanitar ?veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte produse supuse controlului sanitar veterinar , conform art. 18 din O.U.G. nr. 42 /29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data dechiderii ofertelor. Dovada faptului ca cel putin un mijloc de transport este frigorific, autorizat sanitar-veterinar (pentru produse de origine animala: oua de gaina, carne de pasare)
Cerinta nr.3 Experientasimilara.Ofertantul va prezenta recomandariemise de beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse similare.
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a produselor livrate
Cerinta nr.4 : Mostre
Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.
Se vor prezenta mostre cu titlu gratuitpentru fiecare produs ofertat.
Cerinta nr.1: Standarde de asigurarea calitatii
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii(ISO 9001 sau echivalent) , a unui sistem de analiza a riscurilor(Certificat HACCP -"Analiza riscurilor sau echivalent. Puncte critice de control") conform Directiva Consiliului Comunitatii Europene nr.93/43/EEC/14, iunie 1993 privind igiena produselor alimentare si in baza Hotararii de Guvern nr. 924/11, august 2005, privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare , a unui sistem de management al sigurantei alimentelor (ISO 22000 sau echivalent)
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de catre fiecare asociat pentru partea sa de implicare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, conform formular.Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport, certificate sanitar ?veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte produse supuse controlului sanitar veterinar , conform art. 18 din O.U.G. nr. 42 /29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, mijloc de transportfrigorific, autorizat sanitar-veterinar (pentru produse de origine animala: oua de gaina, carne de pasare)Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara.Se vor prezenta mostre cu titlu gratuitpentru fiecare produs ofertat.Certificat ISO 9001sau echivalent;Certificat HACCP sau echivalent;Certificat ISO 22000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2013 10:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni - Sala de consiliu, cladirea B, et..1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunere financiara se va depune laregistratura INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI, cladirea B, etaj 1. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut.Deschiderea documentelor pentru selectarea ofertelora) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: ???.2013, ora ??..., INSTITUTUL CLINIC FUNDENI Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, cod postal 022322, etajul 1 cladirea B, Sala de consiliu.b) Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: 1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3)observatorii desemnati de catre Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice, daca este cazul;4)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.c) La deschidere, Autoritatea contractanta solicita sa se prezinte inplic separat, marcat cu: numele si adresa autoritatii contractante, numele si adresa ofertantului, si: Documente pentru achizitia de Produse Alimentare.1) pentru persoanele care participa la sedinta de deschidere din partea ofertantilor, imputernicire din partea persoanei autorizate sa reprezinte ofertantul la procedura (conform Formularului(imputernicire pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere).2)copie dupa actul de identitate al persoanelor care participa la deschidere din partea ofertantilor3)dovada constituirii garantiei de participare, in original si copie.4) dovada ca ofertantul/ofertantii reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, pentru ofertantii care vor depune garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul nu transmite printr-unreprezentant plicul care contine documentele solicitate la sedinta de deschidere, coletul cu oferta va fi ambalat in mod asemanator coletelor transmise prin posta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006. In cazul in care contestatia este la doc. de atribuire, data luarii la cunostinta este data publ. in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.258 , sect.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer