Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare produse implanturi ortopedice - endoprotezare articulara tumorala, implanturi segmentar de coloana


Anunt de participare numarul 81490/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Carmen Elena, Tel.0214604260, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse implanturi ortopedice - endoprotezare articulara tumorala, implanturi segmentar de coloana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pt.Copii MS CURIE Municipiul Bucuresti, B-dul C-tin Brancoveanu nr. 20, sector 4 (magazia de materiale sanitare)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia produse implanturi ortopedice-endoprotezare articulara tumorala, implanturi segmentar de coloana conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia produse implanturi ortopedice - endoprotezare articulara tumorala, implanturi segmentar de coloana conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 400, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2% din val/lot ofertat, conf caiet de sarcini .Garantie de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program National de Ortopedie P.N.8
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de Atestare Fiscala privind plata impozitelor si taxelor eliberate de Administratia Financiara - Directia Generala a Finantelor Publice valabil cu 30 zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata; Certificat fiscal eliberat de Directiile locale de taxe si impozite si contributiilor de asigurari catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabil cu 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertei- original sau copie legalizata; CUI; Certificat constatator valabil cu 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertei- original sau copie legalizata, conform fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ( media anuala NU MAI MICA DE TREI ORI VALOAREA OFERTATA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz/autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii- copie xerox, Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator, distribuitor autorizat sau autorizatie de producator , Certificat de marcaj CE emis de un organism abilitat, Declaratie de conformitate pentru intregul dispozitiv medical ofertat emis de producator, Certificat ISO pentru ofertant Certificat ISO pentru producator, Fisa de informatii privind experienta similara , Fise producator din care sa reiasa caracteristicile impuse/raport de analiza tehnica, catalog (traduceri legalizate), Declaratie pe proprie raspundere ca reperele ofertate (cantitatea minima precizata in caietul de sarcini) exista in stocul firmei si se pot livra in max .72 de ore de la data primirii comenzii ferme din partea autoritatii contractante.Ofertantii trebuie sa faca dovada capacitatii tehnice de care dispun pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12102/02.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pt Copii MS CURIE Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sect 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010458, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6 sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pt. Copii MS CURIE" Serviciul Achizitii Publice si Contractari
Adresa postala: B-dul C-tin Brancoveanu nr. 20 sect 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Tel.0214610325, Email: [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer