Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare produse necesare remotorizarii navei maritime "ISTROS"


Anunt de participare numarul 135511/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINAGEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA GHEORGHITA, Tel. +40 212522594, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINA - GEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Florescu, Tel. +40 212522594, In atentia: Stefan Florescu, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINA - GEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 212522594, In atentia: dlui Stefan Florescu, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINA - GEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 212522594, In atentia: dlui Stefan Florescu, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare produse necesare remotorizarii navei maritime "ISTROS"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Port Constanta - Dana 15
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de motoare principale, motoare auxiliare si elice propulsie pentru remotorizare nava ISTROS, precum si lucrarile aferente acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31100000-7 - Motoare, generatoare si transformatoare electrice (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motoare principale - 2 buc
generatoare (motoare secundare) - 2 buc
elice propulsie - 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
160 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 24600 RONModul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura : instrument de garantare emis in conditiile legii care se va depune in original, pentru o perioada de 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine suma calculata in conformitate cu prevederile art.2781 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta din garanta de participare, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii instantei de judecata. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat ? Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului ? Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
2. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrative-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei.Documentul va fi prezentat in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile previzute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6. Certificat de participare cu oferta independenta7. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006
8. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
1. Gheorghe Oaie ? Director general
2. Ana Olteanu ? Director Economic
3. Stefan Florescu ? Director Departament Exploatare, Intretinere Nave de Cercetare4. Aurica Spirache ? Birou Investitii si Achizitii PubliceNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.Ofertantii care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala unde are sediul operatorul economic cu mentiuni privind obiectul de activitate, falimentul, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, abateri ? valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activittaii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare, valabile la data deschiderii ofertelor, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
1. Gheorghe Oaie ? Director General
2. Stefan Florescu ? Director Departament Exploatare, Intretinere Nave de Cercetare3. Ana Olteanu ? Director economic
4. Aurica Spirache ? Birou Investitii si Achizitii Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil valabil la data depunerii ofertelor (31.12.2010 sau 31.12.2011, dupa caz)copii certificate vizate, inregistrate si semnate de persoanele autorizate2. Balanta de verificare la data de 31.03.2012
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) Lista principalelor livrari similare efectuate de catre furnizor. Livrarile trebuie sa fie de complexitate similara si valoare cel putin egala celor propuse in oferta. Pentru fiecare dintre livrarile incluse in Lista, se vor anexa:
- copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa procesele verbale/ certificate de receptie finala semnate si stampilata de beneficiarul final.- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa documentul constatator din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului de furnizare
2. Fisa de informatii privind experienta similara3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat ISO 9001
Lipsa acestuia duce la respingerea ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen livrare
10%
Descriere: pentru termenul de livrare limita prevazut in caietul de sarcini se acorda punctaj maxim. Pn=(termen minim/termen)*punctaj maxim alocat. Termenul maxim de livrare peste care ofetele vor fi considerate neconforme este 10 septembrie 2012
3.
caracteristici tehnice si functionale
25%
Descriere: consum motorina/motor la o incarcare de 70% - 10 puncte; consum ulei/motor la 500h in functionare - 10 puncte; puterea dezvoltata/motor - 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un imputernicit al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Acordul de asociere va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea se va legaliza si se va prezenta autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, departajarea acestora se va face prin solicitarea de catre autoritatea contractanta a reofertarii in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006:
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Tel. +40 212522594, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer