Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare produse pentru combaterea Omidei paroase, Plosnitei cerealelor si a Gandacului balos


Anunt de participare numarul 46925/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA VALCEA
Adresa postala: STRADA OITUZ, NR.7, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240402, Romania, Punct(e) de contact: ION CONSTANTINESCU, Tel.0250/740044, Email: [email protected], Fax: 0250/730614
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare produse pentru combaterea Omidei paroase, Plosnitei cerealelor si a Gandacului balos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Bujoreni, strada Muzeului, judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produse pentru combaterea Omidei paroase, Plosnitei cerealelor si a Gandacului balos.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24270000-7 - Fungicide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea produse pentru combaterea Omidei paroase, Plosnitei cerealelor si a Gandacului balos in limita sumelor alocate.
Valoarea estimata fara TVA: 356, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3500 lei;Garantia de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate din bugetul Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale in termen de 10 zile de la virarea sumelor in cont.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inegistrare si constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoziotelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local.
Bilantul Contabil la 31.12.2007
Balanta la 31.12.2007
Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formulare tip cu valabilitate la data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea a cel putin 2 beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 12:00
Locul: Sediul DADR Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati ai UCVAP si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3199580, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Valcea
Adresa postala: Strada Oituz, nr.7, ,Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240402, Romania, Tel.0250/740044, Email: [email protected], Fax: 0250/730614
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer