Licitatie Publica - contract furnizare produse petroliere
Anunt de participare numarul 131697/25.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Adresa postala: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700237, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel. 0232/263542, In atentia: valentin cutitaru, Email: [email protected], Fax: 0232/277650, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul SC SERVICII PUBLICE IASI SA, str. Bucium, nr.26
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse petroliere: benzina fara plumb CO95 si motorina ED-5 vara/iarna
loc livrare: depozitul SC SERVICII PUBLICE IASI SA, str. Bucium, nr.26
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
benzina fara plumb CO-95:39.000 litri; motorina ED-5 vara-iarna: 237.000 litri
val estimata a contractului initial, fara TVA, =1.229.000 lei(pana la 31.12.2012)
val estimata a contractului pt. cele 4 luni de prelung, fara TVA, =246.000 lei(ian.- aprilie 2013)
val estimata a contractului total, fara TVA, =1.475.000 lei(include eventualele suplimentari)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 475, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
cf.art.6(3)HG 925/2006, prelung.cu max.4 luni si suplim: benzina(max.7800 L)si motorina(max.47400 L)
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.part: 5100, 00 lei, valabila 60 zile; in cazul unei contestatii respinse de C.N.S.C, AC va retine contestatorului din gar.de part suma de 5009 lei;gar buna exec=5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din resurse proprii, plata prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilitatea,
Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, modif,
Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69(1)din OUG 34/2006, modif.(evitarea conflictului de interese)Certificat de participare cu oferta independenta?,
Certif de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele,
Certif de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara Certif constatator eliberat de ONRC, Declaratie pe propria raspundere prin care confirma ca indepl.cerintele cf.art.11 al.4 din HG nr.925/2006, modificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice;
Dovada ca poate dispune de minim 1(una) statie de alimentare pe raza municipiului Iasi,
ISO 9001/2001 ale ofertantului sau certificate echivalente
Angajament de sustinere din partea unui tert(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
lic deschisa off line cu etapa finala de lic.electronica, nr.runde=1;durata runda=1zi;lic electron incepe la 2 zile lucr. de la transm invitatiei;elem reofertare=pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17398/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 13:00
Locul: sos.NATIONALA, NR.43, etaj 6, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; reprezentantii delegati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.contrac.considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: sos. Nationala, nr.43, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700415, Romania, Tel. 0232267392, Email: [email protected], Fax: 0232277650
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2011 10:46