Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare produse petroliere


Anunt de participare (utilitati) numarul 132812/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: carmen muresan, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- furnizare produse petroliere: MOTORINA EURO DIESEL conform SR EN 590/2009 pentruvara/iarna.- loc de livrare : S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
393.500 litri pana la 31.12.2012- contract initial, la care se pot adauga in cazul prelungirii valabilitatii contractului si suplimentarii obiectului acestuia inca 192.500 litri pana la data de 30.04.2013, in conditiile prevazute la art.6(3) din HG 925/2006 modificata si completata , in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie;
-valoarea estimata a contractului initial, fara TVA =1.967.500lei (pana la 31 decembrie 2012)
- valoarea estimata a contractului pentru cele 4 luni de prelungire, fara TVA = 962.500lei (dela 1 ianuarie 2013 pana la 30 aprilie 2013), in conditiile prevazute la art.6(3) din HG 925/2006, modificata si completata;
- valoarea estimata totala a contractului =2.930.000 lei, fara TVA (include si eventualele suplimentari pentru cele 4 luni de prelungire, adica pentru o cantitate totala de 586.000 litri)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 967, 500 si 2, 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art.6(3) din HG 925/2006, modificata si completata
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 9838lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile;Se poate constitui prin: viramenr bancar, un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr16), ordin de plata in contulautoritatii contractante nr.RO91BACX0000003027174000, deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK.IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare cu 50%.In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art.255 din OUG 34/2006actualizata si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului in baza art. 2781 OUG 34/2006 actualizata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma: b)Intre 420001 lei si 4200000 lei inclusiv ? 4200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei, respectiv 5747, 50lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in termen de maxim 7 zile de la semnarea acestuia printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform Formular nr. 5 din Sectiunea III- Formulare si devine anexa la contract;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea/eliberarea garantiei de buna executie se facein cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul de achizitie, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra lor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, cu OP;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691;Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;Certificat privind platataxelor siimpozitelorlocale Certificatul constatator eliberat de ONRC- pentru persoane juridice romane ;
Documente edificatoare, valabile la data deschiderii ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalulla care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana) caresa dovedeascao forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Extras dinbilantul anului 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitateemis de RAR- OCP
Certificatul de implementare a sistemului de managemental calitatii -SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda de licitare;durata rundei -o zi;Avand in vedere criteriul de atribuire ? pretul cel mai scazut- si potrivit art. 167, alin.(1), lit. a) din OUGnr. 34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 11:00
Locul: Sediul S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai oferantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatie de atribuire respinsa nr 11917;In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor;NOTA- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUH 34/2006 actualizata se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator;
-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Csaba Molnar- Director General, Carmen Muresan ? CompartimentAchizitii Publice? presedinte comisie de evaluare cu drept de vot, Simion Ivan-Inginer Sef ? membru comisie de evaluare;Dan Florescu ? Sef Exploatare- membru comisie de evaluare;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE
Adresa postala: str. Gara Ferastrau , nr.9, jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2012 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer