Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare produse petroliere


Anunt de participare (utilitati) numarul 141484/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSURBAN S.A.
Adresa postala: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: carmen muresan, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SC TRANSURBAN SA SATU MARE, str. Gara Ferastrau nr. 9, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse petroliere : MORORINA EURO DIESEL conform SR EN 590 pentru vara/iarna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
600000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 3, 390, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participarein cuantum de 16950 lei sau echivalent in alta valutala cursul Leu/valuta respectiva , comunicat de BNR si valabil cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Se poate constitui prin : virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ( Formular nr. 16), ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de banca emitentapana la data limita de deschidere a ofertelor , in contul autoritatii contractante RO91BACX0000003027174000 deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK - Sucursala Satu Mare.IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare cu 50%.In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art. 255 din OUG34/2006 actualizatasi in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractantava uza de prevederile art. 287^1 dinOUG 34/2006; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in termen de maxim 7 zile de la semnarea acestuia printrun instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau o societate de asigurari( Formular nr.5)si devine anexa la contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executieoricand pe parcursul indeplinirii contractului , in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea /eliberarea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul de achizitie , daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra lor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, cu OP;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1 din Sectiunea III- Formulare);
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2 din Sectiunea III- Formulare);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.3) din Sectiunea III- Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691- evitarea conflictului de interese (Formular nr.17 din Sectiunea III-Formulare);Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: ing. Molnar Csaba- director general, ing.Muresan Carmen-compartiment achizitii publice- presedinte comisie de evaluare cu drept de vot, ing.Ivan Simion -inginer sef- membru comisie de evaluare, ing.Florescu Dan - sef exploatare- membru comisie de evaluare, ing.Ardelean Marius - membru comisie de evaluare;acest document va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertulsustinator , daca este cazul;
- Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioaracelei in care se depun ofertele;
-Certificat privind platataxelor siimpozitelorlocalesau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului contractului ? depus in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/realela data limita de depunere aofertelor- pt persoane juridice romane si documente edificatoare din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fievalabile/reale la data limita de depunereaofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalulla care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana) caresa dovedeascao forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- pt persoanele juridice/fizice straine;
Autoritatea contractanta va solicita ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata in situatia in care a prezentat acest document in forma copie conform cu originalul.
In cazul asocierii cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionaletrebuie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(in lei si euro) luandu-se in calcul cursul BNR valabil la data de 31 decembrie a fiecarui an
Extras din bilantul anului 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de RAR-OCP
Certificatde implementare asistemul de management- SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda de licitare; durata rundei - o zi; avand in vedere criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut - si potrivit art. 167, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante SC TRANSURBAN SA SATU MARE, str. Gara Ferastrau nr. 9, jud Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al SC TRANSURBAN SA SATU MARE
Adresa postala: str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261721973, Email: [email protected], Fax: +40 261721973, Adresa internet (URL): www.transurbansatumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer