Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare pudra de calcar (filer)


Anunt de participare numarul 5916/20.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DRUMURI ORASENESTI S.A.
Adresa postala: Soseaua Borsului km.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Punct(e) de contact: Horia Alin Drugas, Tel.0259/415007, Email: [email protected], Fax: 0259/415505
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociere formata de Consiliului Local al Municipiului Oradea
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare pudra de calcar (filer)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Borsului km 5, Oradea, Bihor, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 543, 400RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare pudra de calcar (filer)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14121210-0 - Pudra de calcar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract furnizare pudra de calcar (filer)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 543, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 12.717 RON (0, 5% din valoare), constituita sub forma unei scrisori de garantie bancara- Garantia de buna executie: 127.170 RON (5% din valoare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, incompatibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181;
- certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local;
- certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- solvabilitate patrimoniala- lichiditate generala- bilantul contabil aferent anilor :2004, 2005, 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- realizarea unei c.a. medii mai mare sau egala cu 2.543.400 RON- solvabilitate minim 30%- lichiditate minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista cu subcontractanti (daca este cazul)- experienta similara- asigurarea cu echipamente si dotari necesare indeplinirii contractului- asigurarea cu personal de specialitate- certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea si calitatea produselor- certificarea privind atestarea standardelor de calitate si de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara : incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract, sau a mai multor contracte avand ca obiect furnizarea de pudra de calcar (filer), si a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala sau mai mare decat 847.800 RON- certificat EN ISO 9001/2000 si certificat EN ISO 14001/2004- autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 13:00
Locul: Sos. Borsului km 5, Oradea, Bihor, Romania - Compartimentul Achizitii Publice si Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare ai ofertelor- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38 sect. 1, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-31.04.641, Fax: 021-31.04.642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRUMURI ORASENESTI S.A.
Adresa postala: Soseaua Borsului km.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel.0259-415007, Email: [email protected], Fax: 0259-415505
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2007 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer