Licitatie Publica - Contract furnizare "RACORDURI P.S.I."
Anunt de participare numarul 46303/13.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, In atentia: Directiei Management Logistic, Email: [email protected], Fax: 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
I.G.S.U - Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Programe Logistice si Achizitii, In atentia: Popa Florin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare "RACORDURI P.S.I."
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 0333 Bucuresti - str.Iuliu Maniu nr. 69, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se are in vedere incheierea unui contract (sau mai multe) pentru furnizarea :
-5.000 buc - racorduri de refulare tip B;
- 10.000 buc - racorduri de refulare tip C;
- 3.000 buc - racorduri fix tip B;
- 5.000 buc - racord fix tip C.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28582000-5 - Dispozitive de protectie impotriva incendiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul (contractele) presupune furnizarea urmatoarelor cantitatii de racorduri p.s.i.
-5.000 buc - racorduri de refulare tip B;
- 10.000 buc - racorduri de refulare tip C;
- 3.000 buc - racorduri fix tip B;
- 5.000 buc - racord fix tip C.
Functie de fondurile disponibile, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta sau diminua cantitatea de produse intr-un procent de 10%.
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 000 si 129, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : - , ,Certificat de atestarefiscala, , eliberatde AdministratiaFinanciara, in originalsaucopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- , ,Certificat fiscal, , emis de primarie, din care sa rezulte modul de onorare a obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cer : a) - declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;b) - cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei si euro.c)- situatia financiara la 30.06.2007 (eventual bilantul la 31.12.2007), vizata si inregistrata de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea economica si financiara pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 225.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o asigure pentru a fi considerat calificat este ca in cadrul Listei cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 5.1.), ofertantul sa fi indeplinitun contract de furnizare, care a avut ca obiect livrarea, cel putin a, cantitatii de 1.000 buc. produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri (racorduri p.s.i.),
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost, in baza unei solicitari scrise la DML - str. Ceasornicului nr. 19, sector 1 Bucuresti, sau gratuit, prin descarcarea fisierului de pe SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 10:00
Locul: DML - str. Ceasornicului nr. 19, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Produsele vor respecta conditiile tehnice indicate in caietul de sarcini si specificatiile tehnice nr. 53.944 (racorduri refulare) si 53.943 (racorduri fixe) din 05.02.2008 .- Se poate depune oferta: pentru un singur tip de produs, o grupa de produse (2 sau 3) sau pentru toata gama (4 tipuri).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 110, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.25.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act sau decizie a autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 13:26